فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ همکاری با نهادهای مختلف به‌ویژه بسیج در برطرف کردن تعارضات و تنش‌ها و همچنین تقویت سرمایه‌ اجتماعی را از جمله برنامه‌های خود در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد

سردار ساجدی‌نیا در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: رفع و برطرف کردن تعارضات و تنش‌ها مستلزم همکاری همه نهادها به‌ویژه شجره طیبه بسیج است.

وی با اشاره به برنامه‌های کلی خود در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: مقابله تخصصی با پدیده‌های نافی امنیت از جمله برنامه‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است که براساس آن از صاحب‌نظران استفاده خواهد شد. فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ افزود: پلیس سرمایه اجتماعی را اصلی‌ترین سرمایه خود می‌داند و معتقد است که بدون برخورداری از این سرمایه نمی‌تواند گره از مشکلات بگشاید.

پلیس؛ مطیع رهبری و خدمتگزار مردم

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این مراسم گفت: نیروهای انتظامی تهران بزرگ در طول تاریخ ناجا فشاری مانند حوادث پس از انتخابات را تجربه نکرده بودند.سردار احمدی مقدم خطاب به پرسنل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: ویژگی شما پرسنل تهران در برخورد با فتنه اخیر این بود که مطیع رهبری، مجری قانون و خدمتگزار مردم بودید.

فرمانده ناجا گفت: باید با حوادثی مثل فتنه‌های اخیر با عقلانیت، حوصله، حداکثر اقناع افکار عمومی و حداقل کاربرد زور و خشونت برخورد کرد.فرمانده نیروی انتظامی افزود: اگر پلیس فرو بریزد کیان نظام فرو خواهد ریخت و جامعه دچار هرج و مرج خواهد شد و در نهایت باید تسلیم قانون شکنانی باشیم که با کلام ملون و فتنه‌انگیز خود قصد انقلاب مخملی دارند.

اخذ مجوز جمع‌آوری معتادان

فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ نیز در آخرین حضور خود در بین خبرنگاران از اخذ مجوز جمع‌آوری معتادان پرخطر در پایتخت خبر داد.سردار رجب‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر مجوز لازم برای جمع‌آوری معتادان پرخطر در تهران اخذ و مرکز ترک اعتیاد معتادان پرخطر هم راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این مرکز با سرمایه‌گذاری 200‌میلیونی شهرداری تهران آماده شده و از این پس معتادان پرخطر بعد از جمع‌آوری به این مکان منتقل خواهند شد که این محل از 10‌بهمن ماه فعال شده و ظرفیت هزار نفر را دارد.

فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ اظهار امیدواری کرد که تفاهمنامه امضا شده با شهرداری مبنی بر ایجاد 3هزار شغل برای معتادان و بیمه این افراد پس از ترک اعتیاد هم اجرایی شود.

فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه آنچه در توانم بود در این مدت انجام دادم، ادامه داد: حوادث اخیر بیشتر نیروهای ما را درگیر کرد که در این راستا اعتراف می‌کنم تا حدودی طرح‌های موردنظرمان را نتوانستیم به‌صورت کامل اجرا کنیم.

کد خبر 102009

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز