نیروی انتظامی در بیانیه‌ای تأکید کرد که این نیرو با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت خود و آماده‌باش کامل در سراسر کشور و در کنار مردم، نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر و به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن را فراهم می‌کند.

در این بیانیه که به مناسبت دهه فجر صادر شده، آمده است: «دهه مبارک فجر یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران علیه ظلم و ستم و طاغوت زمان و خلق حماسه‌ای ماندگار و ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا بود که به رهبری خمینی کبیر (ره) در تاریخ ثبت شد.

اکنون که در آستانه ایام‌الله دهه فجر قرار گرفته‌ایم، ملت غیرتمند و ولایت‌مدار ایران اسلامی آماده می‌شود که یک بار دیگر با حضور حماسی و بی‌نظیر خود تحت هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، یاد، خاطره سلحشوری، فداکاری و ایثارگری خود را زنده داشته و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن خود تجدید عهد و پیمان کند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با عرض تبریک این ایام مبارک به محضر صاحب امر (عج)، مقام معظم رهبری و امت مسلمان ایران عزیز، ضمن حضور در برنامه‌های این ایام، اعلام می‌دارد که با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت خود و آماده‌باش کامل در سراسر کشور و در کنار مردم نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم دهه فجر و به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن را فراهم آورد و ان‌شاءالله با پشتیبانی مردم عزیز شاهد پایانی بر فتنه‌آفرینی‌های اخیر و نومیدی دشمن خواهیم بود.

امید است، سی و یکمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌ساز طلوع فجری دیگر و ظهور ولی عدالت گستر که جهان خسته، چشم به راه اوست، باشد.»

کد خبر 100774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز