همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای مسیرهای هفت‌گانه‌ راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن سال ‌١٣٨٨ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:
در آستانه‌ فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ورود به دومین سال از چهارمین دهه از حیات طیبه و پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ”دهه‌ پیشرفت و عدالت “راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور گسترده و انبوه مردم مومن و انقلابی در تمامی مراکز استان‌ها، شهرستان و شهرهای سراسر کشور، برگزار می‌شود.

این راهپیمایی مردمی در تهران از ساعت «9:30 صبح» پنجشنبه ‌٢٢/١١/١٣٨٨ همراه با خروش یکپارچه‌ ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی و غریو فریادهای ”مرگ بر آمریکا“ و ”مرگ بر اسرائیل“ از مسیرهای هفت‌گانه به سمت میدان بزرگ آزادی، میعادگاه انقلابیون، آغاز می‌شود.

یوم‌الله ‌٢٢ بهمن، مردم بیدار دل و آگاه ایران اسلامی در خیزش حماسی با بصیرت‌مندی و حفظ هوشیاری خود نسبت به توطئه‌های شوم استکبار جهانی تمام نقشه‌های باطل آنان را نقش بر آب می‌سازند و بار دیگر وفاق، اتحاد و اقتدار ملی خود را به جهانیان به اثبات می‌رسانند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی و اذناب داخلی آنان خواهند کوبید.

"یوم‌الله ‌٢٢ بهمن"، روز وحدت ملی مردم مسلمان ایران و معیار و شاخصی مهم است که مرز میان دوستداران انقلاب اسلامی و دشمنان قسم خورده آن را مشخص می‌سازد.
به درستی که تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و رهبری از تمامی طبقات و با تمامی سلایق و گرایش‌های سیاسی در رسیدن به قله رفیع انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های سخت حوادث انقلاب به خود هیچ تردیدی راه نداده و امسال، پرشورتر و با حرارت‌تر از سال‌های قبل در فتح قله بیست و دوم بهمن سال ‌١٣٨٨ از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود و پاسخ کوبنده و تاریخی خود را در مقابل سنگ‌اندازی منافقان و جنگ روانی دشمنان این آب و خاک را با حضور پرشور، انقلابی و انبوه اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت خواهند داد.

مسیرهای هفت‌گانه‌ راهپیمایی مردمی یوم‌الله ‌٢٢ بهمن سال ‌١٣٨٨ تهران به شرح جدول زیر اعلام شد:

مسیر شماره یک – مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین (علیه‌السلام)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره دو – مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی (جاده ساوه)، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره سه – مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره چهار – مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره پنج – مسجد امام سجاد (علیه‌السلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه‌ی دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره شش – مسجد امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هفت – مسجد حاج عبدالله، خیابان قزوین، میدان شمشیری، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

کد خبر 101242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز