دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ملت ایران در راه دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران با تمام توشه و توان خود ایستاده‌اند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حداد عادل در مراسم آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل جلوس حضرت امام خمینی در سال 57 برگزار می‌شد با بیان اینکه 12 بهمن روز خروج دیو از ایران و ورود فرشته معنویت است، اظهار داشت: ما امروز در بهشت‌زهرا و در کنار مزار شهدا و مرقد مطهر امام(ره) گرد آمدیم تا به امام بگوییم تو به ما آموختی دین برای زندگی و برای اداره و ساختن جامعه است. همچنین تو به ما آموختی که دین برای قرار گرفتن در موضع ، تشریفات و بحث در حجره‌های طلبگی نیست بلکه برای ورود در عرصه‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرگز پرچم امام را بر زمین نخواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: این ملت نیز آن پرچم را به دوش کشیده و از کیان جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند، با بصیرت و هوشیاری و با اطاعت و حمایت از رهبری همانطور که دیروز در جنگ سخت نظامی فداکاری کردند ،ایستاده‌اند و فرزندان تو ای امام! امروز در جنگ نرم با سلاح بصیرت از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری اضافه کرد: امروز ملت ایران چشم به دهان رهبری دوخته است زیرا ایشان آموزگار بصیرت هستند، از رهبری پیروی می‌کنند زیرا رهبری در همان مسیر استکبارستیزی، عزت، اقتدار و استقلالی که امام آن را گشود گام برمی‌دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در همین حوادث ماه‌های اخیر نیز که مقام معظم رهبری همگان را به دعوت از قانون و پیروی از این امر توصیه می‌کردند و می‌فرمودند که قانون راه اعتراض را مشخص کرده است و به خوشحالی دشمنان در حوادث اخیر اشاره داشتند، به خواص نیز تاکید می‌کردند سخن دو پهلو نگویید و صریح سخن بگویید.
وی با بیان اینکه ملت معنای این حرف رهبری را می‌فهمد ادامه داد: ای کسانی که مدعی دوستی انقلاب و ملت هستید مرز خود را با آشوبگران و اغتشاش‌گران، بیگانگان، آمریکا، انگلیس و اسرائیل جدا کنید مرزتان را با عده‌ای که در خارج و در آغوش آمریکا و انگلیس پناه گرفته‌اند و بیانیه می‌دهند و خودشان را اتاق فکر شما تصور می‌کنند مشخص کنید، زیرا آنها همان کسانی هستند که در وحیانی بودن قرآن تشکیک کردند.

حدادعادل با اشاره به تاکید رهبری بر موضع‌گیری صریح خواص ادامه داد: کسانی که گفته بودند اندیشه امام باید به موزه برود حالا خود را پشتیبان این افراد می‌دانند آیا اینان نیز همانگونه که می‌اندیشیدند می‌اندیشند ؟اگر نه حساب خود را جدا کنید.

وی تاکید کرد: همچنین باید حساب خود را با هتاکان روز عاشورا و کسانی که به اصل ولایت فقیه اهانت کردند جدا کنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه گفت: کسانی که یک نوار به دست خود می‌بندند و در رسانه‌های بیگانه در مورد انقلاب ایران صحبت می‌کنند اما کلمه‌ای از جنایات آمریکا در عراق نمی‌گویند و به خیال خود از آنجا جنبش را رهبری می‌کنند دشمن این انقلاب و ملت هستند.

وی با اشاره به راهپیمایی نهم دی یادآور شد: ملت ایران نشان دادند که این انقلاب هنوز شاداب و پرنشاط است و مردم بر عهدی که 31 سال پیش با امام خود بستند پایبند هستند، مردم در روز نهم دی با توسل به امام حسین امواج فتنه را شکافتند و امروز نیز با اطاعت از رهبری امواج فتنه را شکافته و از آن عبور می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امام به کسی باج نداد ما هم به کسی باج نخواهیم داد اظهار داشت: ملت ایران در راه دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران با تمام توشه و توان خود ایستاده‌اند، گمان نکنید که با فشار در مسائلی همچون موضوع هسته‌ای می‌توانید ایران را وادار به تسلیم کنید.

وی در بخش دیگری ازاظهارات خود تاکید کرد: امروز اعلام می‌کنیم که هر نغمه‌ای و هر حرکتی از سوی هر فردی، هر روزنامه‌ای، مجله‌ای و هر گفته‌ای که بخواهد وحدت ملت را مخدوش کند آن سخن دانسته و ندانسته کمک به دشمن انقلاب است.

حدادعادل در پایان با بیان اینکه اطمینان داریم مردم در 22 بهمن با شکوه‌تر از همیشه حضور خواهند داشت و با امام و رهبری تجدید بیعت می‌کنند اظهار داشت: هرکسی بخواهد در 22 بهمن راهی جدا از ملت رنگی دیگر و شعاری دیگر مطرح کند بداند در میان ملت منزوی خواهد شد.

کد خبر 100748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز