سیدنی: مبتکران استرالیایی به‌منظور ثبت رکورد سرعت، قایقی طراحی کرده و ساخته‌اند که پس از اینکه به سرعت معینی می‌رسد به پرواز در می‌آید.

به‌گفته سازندگان آن، اغلب قایق‌ها هنگامی که به سرعت‌ بالای 50‌ گره می‌رسند، تعادل خود را از دست می‌دهند، درحالی‌که به پرواز درآمدن این قایق جدید در هوای بالای سطح آب مشکل یاد‌شده را از بین می‌برد. سازندگان این قایق قرار است در ماه آوریل رکورد جدیدی در قایقرانی ثبت کنند. گفتنی است رکورد کنونی جهان متعلق به راب داگلاس، موج سوار آمریکایی است که در نامیبیا سرعت 65/55 گره را به نام خود ثبت کرده است.

بیمه 50 هزار دلاری کانگورو

اوکلاهاما: زنی در ایالت اوکلاهامای آمریکا به‌دلیل اینکه از پس پرداخت بیمه 50 هزار دلاری جبران خسارت‌های احتمالی کانگوروی خانگی خود بر نمی‌آید قصد دارد از خانه خود به محل دیگری نقل مکان کند. خانم کریس‌کار 39ساله تا به حال برای کانگوروی خود که اروین نام دارد امکانات رفاهی زیادی را مانند صندلی ویژه کودکان در خودرو و لباس‌های گوناگون تهیه کرده است. اروین که ممکن است تا 2متر قد بکشد و 90کیلو وزن داشته باشد می‌تواند با یک پرش بیش از 7متر بپرد. گفتنی است خانم کریس‌کار از وقتی این کانگورو در یک حادثه رانندگی دچار صدمه مغزی شد نگهداری از او را پذیرفت.

کورن‌فلکس‌های 40ساله

نورث‌همپشایر: کورن‌فلکس‌هایی که از حدود 40سال پیش در پشت قفسه‌های یک مغازه روستایی مانده بودند به قیمت 160پوند انگلیس به حراج گذاشته شدند. خانم نورما 59ساله که این صبحانه‌های آماده را پیدا کرده است در باره آنها می‌گوید:‌ برخی از این پاکت‌ها برچسب‌های تخفیف نیز دارند. جالب اینجاست که برخی از کاربران اینترنت نیز در سایت‌های ویژه خرید و فروش، این پاکت‌ها را خریداری کرده‌اند. خانم نورما در مورد علت استقبال مردم از خرید این پاکت‌ها گفت: تمام پول به‌دست آمده از خرید این پاکت‌های خاطره‌انگیز صرف نیازمندان می‌شود.

داور درمانده

ریاض: داور فوتبال بازنشسته عربستانی به‌خاطر پرداخت بدهی‌هایش اعضای بدنش را به فروش گذاشته است. به گزارش روزنامه‌های عربستان داور پیشین این کشور برای پرداخت بدهی‌های خود که به 200‌هزار ریال سعودی (حدود 88 میلیون تومان) می‌رسد اعضای بدن خود را به معرض فروش گذاشته است. گفتنی است خانه این داور بدهکار به‌دلیل افزایش بدهی‌ها و ناتوانی در پرداخت آن به زندان اجباری او تبدیل شده است، چنان که نمی‌تواند از خانه بیرون برود، زیرا پلیس عربستان و طلبکارانش او را زیرنظر دارند. وی می‌گوید: بدهی‌ام به‌علت بیماری مادرم بود. متأسفانه نمی‌توانم آن را پرداخت کنم.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰