دهلی: دختر 15ساله هندی پس از سقوط از طبقه هفتم یک ساختمان زنده ماند. وی پس از سقوط از بالکن منزل روی یکی از خودرو‌های پارک شده افتاد و پس از آن نیز فقط از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شد.

او در مورد زنده‌ماندن معجزه‌‌آسای خود می‌گوید:‌ برای امتحان مدرسه مشغول مطالعه بودم که ناگهان صدای مشاجره چندنفر توجه‌ام را جلب کرد، هنگامی که از روی کنجکاوی به سمت نرده‌های بالکن خم شدم ناگهان سقوط کردم. همسایه‌های این دختر خوش‌اقبال با وجود اینکه امیدی به زنده‌ماندن او نداشتند وی را به بیمارستان منتقل کردند.

مجموعه لباس فوتبال

کمبریج:‌ یک معلم انگلیسی برای داشتن مجموعه‌‌ای از لباس‌های تیم‌های ‌ملی‌ فوتبال کشور‌های جهان تا به حال 20هزار پوند پرداخته است. نیک‌واریک، معلم ریاضی در کمبریج انگلستان قصد دارد لباس‌های 208تیم ملی فوتبال جهان را جمع‌آوری کند و برای رسیدن به این هدف فقط لباس 22کشور را کم دارد. این مجموعه‌دار 26ساله در مورد علاقه خود می‌گوید: مزیت این مجموعه این است که مدام ارزش آن بالاتر می‌رود. گفتنی است منزل آقای واریک مملو از لباس‌های ورزشی شده است و به همین دلیل وی قصد دارد تمام آنها را به منزل والدینش منتقل کند.

کودکی در قفس سگ

اوهایو:‌ مردی که دخترش را در قفس سگ حبس کرده بود تصویر زندانی شدن او را نیز در اینترنت به اشتراک گذاشت. البته همین اقدام وی باعث شد تا پلیس ایالت «اوهایو» آمریکا وی را دستگیر کند. این مرد برای توجیه کار خود به پلیس گفته است:‌ فقط قصد داشتم او را تربیت کنم. با وجود این، حرکت غیرقانونی این مرد به همراه اقدام به بستن دست و پای دختر خود به میزان جرم وی افزود. همبازی دختر یاد‌شده که تصویر زندانی شدن او را در اینترنت دیده بود به سرعت پلیس را در جریان گذاشت و در حال حاضر پدر خاطی در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

سفر دور دنیادر یک سال

آمستردام:‌ لائورا‌دکر دختر 16‌ساله هلندی به‌عنوان جوان‌ترین داوطلب سفر به دور دنیا با قایق موفق شد ظرف یک سال این سفر هیجان‌انگیز را به پایان برساند. وی در میان حاضران از جمله اعضای گارد‌ساحلی به بندر «سنت‌مارتن» در جزیره کارائیب رسید. وی ژانویه سال گذشته میلادی سفر خود را از همین بندر آغاز کرده بود. جرارد ‌‌وان‌ارپ که مدیر دکر در این سفر بود، در تمامی این مدت با وی تماس رادیویی داشته است. پیش از این با وجود مخالفت‌های گوناگون، دادگاه به این دختر نوجوان اجازه سفر داده بود. گفتنی است لائورا دکر در قایقی به دنیا آمده که مادر و پدرش با آن سفری 7‌ساله به دور دنیا را کامل کرده‌اند.

کد خبر 157983
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز