مونت‌ملیان: مرد بداقبالی که سرش در نرده‌های افقی فاضلاب گیر کرده بود مجبور شد تا صبح در همان وضعیت منتظر کمک باقی بماند.

 این مرد 40ساله در پارکینگ بود که ناگهان متوجه شد کیف پولش داخل فاضلاب افتاده است و برای برداشتن آن مجبور شد سرش را از بین حفاظ فاضلاب رد کند اما پس از مدتی متوجه شد که برای بیرون آوردن سرش مشکل دارد. سرانجام صبح فردای آن روز مردی که وارد پارکینگ شد او را از این وضعیت نجات داد. پس از آن نیز وی به‌علت افت‌شدید فشار‌خون به بیمارستان منتقل شد. به‌گفته پزشکان حال عمومی وی رضایتبخش است.

گربه‌های 54 انگشتی

لندن: صاحب جدید 2بچه گربه به نام‌های نِد و فِرِد هنگام بازی با آنها باید حسابی مراقب باشد زیرا آنها در مجموع 54انگشت یا بهتر بگوییم پنجه تیز دارند. جالب اینکه ند و فرد نسبت به بچه‌گربه‌های دیگر استعداد بهتری برای نگه داشتن توپ و غیره دارند. خانم استپلفورد صاحب آنها می‌گوید:‌ هنگامی که آنها را به دامپزشکی بردیم به ما گفتند در 40سال اخیر چنین موردی مشاهده نشده است. گفتنی است این عارضه یک مشکل ژنتیک اما بی‌ضرر است که به‌دنبال بروز آن گربه‌ها صاحب یک پای کوچک اضافی روی دست و پای خود می‌شوند.

بلند‌ترین بازوی پمپ بتن

پکن: یک کامیون در کشور چین رکورد داشتن بلند‌ترین بازوی پمپ بتن را شکست. ارتفاع بازوی این کامیون به 87متر می‌رسد و همین موضوع نام آن‌را در کتاب‌ رکورد‌های گینس ثبت کرد. یکی از مهندسان چینی در باره این خودروی سنگین می‌گوید: از این پس به‌وسیله این کامیون بتن‌ریزی روی پل‌های مرتفع نیز امکان‌پذیر خواهد شد. به گفته کارشناسان، پمپ بتن با این ارتفاع بالا نیز یکی از ویژگی‌های بی‌مانند این خودرو است که آن‌را برای مهندسان جالب توجه کرده است. گفتنی است پیش از این رکورد یاد‌شده به 66متر محدود می‌شد.

موش در نوشابه

نیویورک: مرد آمریکایی با این ادعا که داخل بطری نوشابه‌اش موش مرده پیدا کرده است، برای شکایت از شرکت تولید‌کننده این نوشیدنی به اداره پلیس رفت. مسئولان این شرکت نوشابه‌سازی با عجیب خواندن ادعای وی و رد آن اعلام کردند که موادسازنده این نوشیدنی باعث تجزیه‌شدن زودهنگام لاشه موش خواهد شد. به گفته مدیران این شرکت این مرد 74‌روز پس از ساخت نوشابه آن را خریداری کرده است و درصورت صحیح بودن ادعای او لاشه موش طی 30 روز نخست باید از بین می‌رفته است، بنابراین ادعای وی پذیرفته نیست. با وجود این پیگیری‌های قضایی این مرد همچنان ادامه دارد.

کد خبر 156865
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز