گروه حوادث: اعضای باند فیوج که پس از ربودن خودروها و عوض کردن پلاک آنها اقدام به سرقت از دهها خانه در منطقه کرج کرده‌اند، در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

جست و جوی کارآگاهان  پلیس استان تهران برای شناسایی اعضای باند زمانی آغاز شد که ماموران در جریان سرقت های متعدد  خانه‌ها در کرج و رجایی‌شهر قرار گرفتند، در حالیکه بررسی های انجام شده بیانگر آن بود که شیوه همه سرقتها یکسان بوده است، کارآگاهان تحقیقات خود را بر روی بررسی سوابق مجرمان خانه رو متمرکز کرده و به سرنخهایی دست یافتند که از فعالیت یک باند فیوج در زمینه سرقت از منازل حکایت داشت. 

با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان به بررسی مظنونانی که می‌توانستند در این سرقتها دست داشته باشند پرداختند و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر  قرار دادند. 

بعد از ظهر چهارشنبه گذشته پس از آنکه بررسی ها نشان داد که اعضای این باند فیوج در تمامی سرقتها دست داشته اند، مخفیگاه آنها به محاصره پلیس درآمد و تعدادی از اعضای این باند دستگیر و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند.

متهمان که در بازجویی های اولیه منکر هر گونه سرقتی بودند در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشوده و به بیش از 150 فقره سرقت منزل، خودرو، کیف قاپی و سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

به این ترتیب ماموران توانستند با شناسایی محل اختفای اموال مسروقه تعداد زیادی از این اموال را کشف و به اداره پلیس منتقل کنند. 

سرهنگ بزمون - رئیس پلیس شهرستان کرج با بیان این خبر در باره شگرد سارقان گفت: متهمان پس از سرقت خودروها، برای آنکه از سوی پلیس شناسایی نشوند، پلاک آنها را تعوض کرده و سپس با این خودروها اقدام به سرقت از منازل می کردند، آنها پس از چندی این خودروهای مسروقه را به فروش می رساندند که پلیس تا کنون موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری مالخر‌ها  شده است. 

وی درباره مهمترین مراکز فعالیت باند سارقان فیوج افزود: مهمترین  منطقه فعالیت اعضای باند، فاز 4 مهرشهر، بلوار انقلاب، رجایی‌شهر، کوی کارمندان جنوبی کیانمهر کرج، نظرآباد، هشتگرد و در برخی موارد نیز محل ارتکاب سرقت‌ها تهران بوده است.

کد خبر 9870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز