پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۶
۰ نفر

پگاه شفتی: امسال، درست از روز شروعش برای تو دوچرخه‌جان، سالی‌است پر از احساسات دوستانه و مهربانانه. امسال تو با کسانی آشنا خواهی‌شد پر از انرژی و فعالیت

آنها زندگی تو را دستخوش تغییرات عظیمی خواهند کرد و تو دلیل جدیدی برای بودن پیدا خواهی‌کرد. شرایطی برایت مهیا خواهدشد که بیشتر به ظرفیت‌ها و مهارت‌هایت پی‌ببری. احساسات دوستانه‌ای نسبت به تو و زندگی‌ات ایجاد خواهد‌شد که راه تو را به سوی درخشیدن و تقدیر شدن هموار خواهدکرد. امسال بیشتر از همیشه رشد‌خواهی‌کرد و یک خبر خوشحال کننده: موقعیت مالی‌ات خیلی بهتر خواهدبود.

تحرکات هماهنگ سیاره بهرام (مریخ) همراه با ارانوس انرژی مضاعفی به تو خواهدداد تا با خلاقیت و مهارتی دوچندان به هدف‌هایت برسی. و این کمکی خواهدبود که از شر افکار مزاحم و موانعی که بر سر راهت هست خلاص شوی تا بهتر بفهمی که واقعاً در زندگی چه چیزی می‌خواهی و چه مراحلی را باید پشت‌سر بگذاری تا به هدف برسی. اما تحت تأثیر حرکت‌هایی ناهماهنگ از بهرام و نپتون هشدارهایی در این سال خواهی داشت مبنی براین‌که قدم در راه‌هایی نگذار که قبلاً آنها را تجربه کرده و پشیمان‌شده‌ای چون یک‌بار دیگر پشیمان خواهی‌شد و جز اتلاف وقت و هدر دادن انرژی چیزی به دست نخواهی آورد. در عین حال با تجربه راه‌هایی جدید و عاقلانه بصیرتی برای دیدن ظرفیت‌های واقعی‌ات به‌دست‌خواهی آورد و از توهم ظرفیت‌هایی که در وجودت نیست بیرون خواهی‌آمد. این بصیرت به تو کمک خواهد کرد تا ترس‌هایت را دوربریزی و دید روشنی از زندگی واقعی داشته‌باشی. یک پیشنهاد: دید هدفمندانه باعث خواهد شد تا بفهمی که چگونه رؤیاها به حقیقت نزدیک می‌شوند. از ساده‌ترین هدف شروع‌کن تا بعد از دست‌یافتن به آن انگیزه‌ای قوی‌تر برای ادامه راه پیداکنی. امسال، سالی خواهد بود که خلاقیت تو بیش از همیشه خواهد درخشید.

حرکات هماهنگ سیاره تیر(عطارد) و مشتری نشان‌می‌دهند که قابلیتت امسال به بهترین وجه بیان‌خواهدشد و همین قابلیت بسیاری از مشکلات پیش رویت را حل خواهدکرد. موقعیت‌های بسیار خوبی برای سفر پیدا خواهی‌کرد (خدا را چه دیدید، شاید دوچرخه جهانی شود)و اتفاقاتی خواهد افتاد تا قریحه نویسندگی‌ات بیشتر به کار بیفتد و بیشتر شناخته‌شود. ایده‌های عالی و جذاب زیادی داری. پس روی‌ آنها کار کن و یک چیز را فراموش نکن: ارتباط مثبت با دیگران می‌تواند کمکی باشد تا راحت‌تر ایده‌هایت را به واقعیت تبدیل کنی. خوش‌بینی ذاتی که در وجودت هست باعث خواهد شد از شرایط سخت به راحتی عبورکنی. حرکت نا‌آرام سیاره بهرام به سوی کیوان و ارانوس هشداری ‌است برای تو: دودلی و تردید امسال بیش از همیشه درگیرت خواهد کرد. رمز فائق آمدن بر تردید رفتار عاقلانه ‌است.

امسال برایت دوره‌ای خواهد بود تا بیشتر یادبگیری، مشکلات را پشت سر بگذاری، شناخته‌تر شوی و ایده‌های جذابت را معرفی‌کنی. شاید هم یک درگیری جدی بین بیان احساسات یا مخفی‌کردن آن برایت پیش بیاید.

و اما شماره شانست: امسال شماره شانست شماره 9 خواهد بود و طبیعتاً با ورود به سال جدید یعنی سال 89 تو سالی همراه با خوش‌شانسی در پیش خواهی‌داشت. با آغاز این سال دوره گذار تو هم آغاز خواهد شد. این دوره، دوره‌ای خواهد بود تا به خودت اجازه بدهی چیزهایی را که هیچ نفعی برایت ندارند و اضافی هستند کنار بگذاری. دیگر وقت خداحافظی با چیزهای تکراری است و وقت پایین گذاشتن بارهای سنگین از روی شانه‌هایت.

* برگرفته از سایت ستاره شناسی اینترنتی

کد خبر 98220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز