همشهری آنلاین : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته در خصوص تونل توحید گفت:

در تونل توحید مشکلی وجود ندارد اما در هر پروژه‌ عمرانی ممکن است اتفاقاتی رخ دهدو اید بدانیم بزرگ کردن آنها به صلاح پیشرفت و توسعه در کشور نیست. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در  مجلس شورای اسلامی ضمن بیان مطلب فوق افزود: ممکن است هر پروژه عمرانی دچار مشکلاتی شود و تونل توحید نیز از این قائده مستثنی نیست اما امیدواریم این مشکلات برای مسئولین که در راستای حمایت از پروژه‌های عظیم و ملی مسئولیت مستقیم دارند شوک مثبتی باشد.

وی ادامه داد: تونل توحید پروژه عظیمی است که نیاز به حمایت همه جانبه برای راه‌اندازی دارد از این رو مسئولین باید همتی به کار ببرند تا این پروژه به سرعت پیشرفت کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی نبوده اما اگر مشکلی هم در تونل توحید وجود داشته باشد طبیعی است چرا که در هر پروژه عظیمی مشکلات غیرقابل پیش‌بینی رقم می‌خورد اما این موضوع باید باعث شود تا در جهت رفع آنها گام برداریم، نه اینکه بخواهیم این مشکلات را بزرگنمایی کنیم.

وی گفت: شهرداری تهران در خصوص تونل توحید طبق آنچه وعده کرده بود کار را پیش برد و امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد تا مردم از آن سود ببرند. البته امیدواریم مسئولین ذیربط نیز حمایت‌های همه جانبه خود را از شهرداری ادامه داده و دست به دست هم دهند تا موانع را از مقابل پیشرفت این پروژه بردارند.

کد خبر 97520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز