مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: حجت‌الالسلام میرتاج‌الدینی با بیان اینکه روزنامه‌های بزرگی مثل همشهری باید کاملا مراقب باشند گفت که توقیف همشهری موقتی است.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم علی کردان به خبرنگار مهر در مورد اظهارات روز گذشته دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی منبی بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بخشی از تاریخ انقلاب است و نباید وی را تخریب کرد، اظهار داشت: در حال حاضر از فضایی که بعد از انتخابات بوجود آمده بود خارج شده‌ایم و دولت و مجلس هم به دنبال انجام کارهای اساسی و زیربنایی هستند که فکر می‌کنم صحبت‌های دکتر لاریجانی هم در این راستا بوده که فضای سیاسی را در جامعه آرام کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی توقیف روزنامه همشهری گفت: روزنامه‌های کثیرالانتشاری مثل همشهری باید کاملا مواظب باشند و مرتکب مواردی که از نظر قانونی خلاف است، نشوند.

وی افزود: موضوع توقیف روزنامه همشهری ربطی به بحث‌های سیاسی نداشت، بلکه علت توقیف آن تخلف از مسائل قانونی است که به آن رسیدگی خواهد شد. ضمن آنکه توقیف روزنامه همشهری موقتی است.

میر تاج الدینی در بخش دیگری از این گفتگو به شخصیت مرحوم کردان اشاره کرد و گفت: شخصیت‌های سیاسی در جامعه فراز و نشیب‌های مختلفی را طی می‌کنند. استیضاح در مجلس نیز نسبت به همه افراد مختلف در طول دوره‌های گوناگون مجلس نیز وجود داشته است و ما نباید همه چیز را حمل بر مخالفت‌های شخصی و موردی کنیم.

وی آنچه را که در مورد کردان اتفاق افتاده بود را حوادث ناگواری توصیف کرد و افزود: هیچ کس راضی به مسائل اتفاق افتاده در خصوص کردان نبود.

عضو هیئت رئیسه پیشین مجلس با بیان اینکه کردان پس از چند ماهی که وزیر بود طی یک روند قانونی در مجلس مورد استیضاح قرار گرفت خاطر نشان کرد: در مسائل سیاسی این موارد پیش می آید که ما باید آن را جدای از مسائل شخصی افراد تحلیل کنیم و می‌بینیم که پس از استیضاح هم کردان ارتباط خود را با رجال سیاسی و دولت حفظ کرده بود.

کد خبر 96014

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز