همشهری آنلاین: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از نمایندگان ادوار غرب کشور با اشاره به اینکه هر یک از نمایندگان ادواری حداقل یک دوره در بخش قانونگذاری کشور حضور داشته‌اند و از دلسوزان نظام هستند استفاده از تجربیات ارزشمند آنان در بخش‌های اجرایی و مشاوره‌ای کشور را ضروری دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس مجلس خبرگان رهبری مسائل مطروحه از جانب نمایندگان دوره‌های مختلف مردم غرب کشور در مجلس شورای اسلامی را دلسوزانه و از موضع اطلاع و ارتباط با قشرهای مختلف مردم دانست و گفت: ما باید گفتگو را در داخل کشور برای تفاهم در عرصه‌های بین المللی دنبال کنیم و فضای سیاسی و اجتماعی را آگاهانه بسوی همدلی و همکاری سازنده هدایت کنیم و از اقدامات کینه زا و تفرقه آمیز نجات دهیم.

وی تصریح کرد: مطبوعات به ویژه رسانه ملی به عنوان رکن چهارم دمکراسی امکان نقد مسائل را در فضای رسانه‌ای کشور فراهم کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی محور اصلی نظام در دوران مبارزه و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را جلب اعتماد مردم دانست و ضرورت ایجاد وحدت، از طریق پیگیری مطالبات از طریق قانون و پرهیز از مسائل افراطی و احترام به موازین اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

در ابتدای این دیدار هر یک از نمایندگان ادوار استان‌های لرستان، ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه مسائل و مشکلات مطروحه و مطالبات مردم حوزه خود را به اطلاع رساندند.

کد خبر 94685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز