پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غیر ازمقام معظم رهبری هیچ کس نمی‌تواند راه را برای وحدت و همدلی هموار کند

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع مدیران و مسئولان استان خراسان رضوی در افتتاح سالن همایش‌ها و نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی افزود: مواظب باشید وحدت جامعه بعنوان مهمترین پایگاه حرکت انقلاب حفظ شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شرایط سیاسی کشور و جهان گفت: در این شرایط ما در داخل نیاز به وحدت و اتحاد داریم و اگر دشمنان احساس کند وحدت ما آسیب دیده و یکصدا نیستیم؛ تشویق می‌شوند، تا تحرکات خود را بیشتر کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق طبیعی ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: در شرایطی که برخی کشورها از جمله هند ورژیم صهیونیستی برخلاف قانون ؛ سلاح هسته‌ای دارند و از مسیر قاچاق هم وارد شده‌اند؛ این زورگویی است که با ما که از مسیر قانونی و زیر پوشش آژانس هسته‌ای حرکت می‌کنیم ، اینگونه رفتار می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: با اتحاد و همدلی و حضور مردم در  میدان‌های سیاسی و اجتماعی بر آمریکا غلبه و جنگ را اداره کردیم و پیروز شدیم و این بار هم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: باید پیوند بین روحانیت و قشرهای مردم حفظ شود و اگر خدای نکرده استعمار بتواند بین این دو قشر فاصله بیندازد همان اتفاقی می‌افتد که درزمان مشروطیت اتفاق افتاد و نتیجه آن ظهور رضا خان شد.

کد خبر 96634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز