مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

گروه شهری: بزرگراه خلیج فارس ظرف ده روز آینده و تقاطع بزرگراه همت با خیابان شهران تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش همشهری، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین خبرداد: تقاطع‌های دارآباد- وفادار و صیاد شیرازی- امام علی در بزرگراه زین‌الدین نیز آماده بهره‌برداری است.
نصرآزادانی افزود: اتوبان شهید همت در شرق تا خیابان بنی‌هاشم قابل بهره برداری شهروندان تهرانی است اما با افتتاح بزرگراه زین الدین، این بزرگراه تا سه راه آزمایش در شرق تهران ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: هم اکنون بهره‌برداری آزمایشی از بزرگراه خلیج‌فارس و زیرگذر بنی‌هاشم آغاز شده که پس ازبررسی عملکرد آنها، تا دو هفته دیگر آماده افتتاح خواهند شد.
مسعود نصرآزادانی افزود: بر اساس استانداردهای جهانی پروژه‌های عمرانی پیش از افتتاح به صورت رسمی باید مورد بهره برداری قرار بگیرند تا عملکرد و نقایص و کاستی‌هایشان مشخص شود.
وی از افتتاح تقاطع بزرگراه همت با خیابان شهران تا پایان سال خبر داد و گفت: این پروژه به منظور ارتباط شمال به جنوب و برعکس مراکز جمعیتی شهران و شهر زیبا و افزایش سرعت بزرگراه همت طراحی شده است.
کد خبر 9463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز