شنبه ۲ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران 27 آبان ماه درورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی مقدونیه می‌رود.

به گزارش ایسنا، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان این خبر گفت: با توجه به درخواست و تایید سرمربی و کمیته تیم‌های ملی، فدراسیون فوتبال طی قراردادی با فدراسیون فوتبال مقدونیه توافق کرد تا در تاریخ 18 نوامبر - 27 آبان ماه در تهران بازی دوستانه داشته باشند.

نبی تاکید کرد: این بازی چهار روز بعد از بازی رفت با اردن در تاریخ 23 آبان و چهار روز قبل از بازی برگشت اردن در تاریخ اول آذر ماه برگزار خواهد شد. ضمن این که مقدونیه با تایید سرمربی تیم ملی و از میان 5 تیم لیتوانی، آلبانی، اوکراین، مقدونیه و گواتمالا که آمادگی خود را برای این بازی و در تاریخ مربوطه در تهران اعلام کرده بودند، انتخاب شد.

وی ادامه داد: پس از برد تیم ملی اوکراین در مقابل انگلستان در دهم مهرماه، این تیم برای بازیهای پلی آف مقدماتی جام جهانی انتخاب شد که نهایتاً باید در 27 آبان این بازی رسمی خود را انجام دهد که در این راستا با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی، قرارداد با تیم ملی مقدونیه منعقد شد.

نبی افزود: برای برنامه دقیق، منظم و رعایت کلیه باشگاههای حاضر در لیگ برتر، نیم فصل از 17 آبان تا 5 آذر برنامه ریزی شده و با توافق سرمربی تیم ملی، لیگ برتر و کمیته تیم‌های ملی مقرر شد تا هر دو دیدار رفت و برگشت با اردن در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا و دو بازی تدارکاتی مربوطه در تاریخ های 19 و 27 آبان با تیم های ایسلند و مقدونیه در این دوره انجام شود و بازیکنان ملی 4 روز قبل از شروع لیگ در 6 آذر به باشگاههای خود بازگردند.

تیم ملی فوتبال مقدونیه در چند بازی اخیر طی چهار ماه گذشته ضمن برد در مقابل تیم‌های ایسلند و قطر با نتایج 2 بر صفر و 2 بر 1 ، در برابر تیم اسپانیا در یک بازی دوستانه با نتیجه 3 بر 2 و در برابر نروژ با نتیجه 2 بر 1 شکست خورده است. همچنین در آخرین مسابقه این تیم با تیم ملی فوتبال ایران، تیم دوم مقدونیه در آبان 1384 با نتیجه 2 بر 1، تیم اصلی بزرگسالان فوتبال کشورمان را در یک بازی تدارکاتی در تهران شکست داده بود.

کد خبر 93555

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز