مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: رسانه‌ها و خبرنگاران برتر منجی یاور در مراسم دومین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی معرفی شدند.

در حوزه رسانه‌ها و در بخش روزنامه‌ها، روزنامه همشهری و جام جم به‌صورت مشترک رتبه اول، روزنامه وطن امروز رتبه دوم و روزنامه جوان رتبه سوم را کسب کردند و در بخش خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس رتبه اول، مهر رتبه دوم، ایرنا و ایسنا مشترکاً رتبه سوم را کسب کرده‌اند.

همچنین در بخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، شبکه خبر رتبه اول، رادیو جوان رتبه دوم و باشگاه خبرنگاران جوان رتبه سوم را گرفتند. در این همایش از روزنامه‌های قدس، رسالت و ایران و نشریات ایران زمین، خراسان، سیاست روز، اعتدال و خبرگزاری‌های شبستان، ایکنا، ایسکانیوز، سایت خبری رجانیوز و تابناک نیز به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین در بخش دیگری از معرفی کمیته‌های برتر جشنواره آخرین منجی دانشکده صدا وسیما، اداره کل نغمات آیینی سازمان صدا سیما و رادیو نوا و همچنین حوزه هنری استان تهران رتبه اول و مؤسسه فرهنگی و هنری تبیان، گروه مشاوره جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران رتبه دوم را کسب کردند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، حمایت‌کننده همایش منجی‌یاور (مدیر مجتمع فرهنگی اریکه ایرانیان) و ریاست اداره اوقاف شمال تهران که به‌ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند، لوح تقدیر گرفتند.

برترین مدیر دومین جشنواره آخرین منجی، دبیر روابط عمومی جشنواره آخرین منجی رتبه اول، گروه مشاوران رئیس‌جمهوری رتبه دوم و روابط عمومی روزنامه ایران رتبه سوم را کسب کردند.در این همایش از خبرنگاران منجی‌یاور نیز تقدیر شد.

کد خبر 93392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز