مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۴
۰ نفر

متأسفانه در آگهی صفحه یک روز یکشنبه عکسی به‌چاپ رسید که بعداً مشخص شد مربوط به یک معبد منتسب به فرقه ضاله و انحرافی بهائیت است.

انتشار این عکس و اطلاع‌رسانی که از سوی برخی سایت‌ها درباره آن صورت گرفت، موجب واکنش دلسوزانه جمعی از متدینین و خوانندگان دلسوز و متعهد روزنامه گردید که به‌این وسیله از خوانندگان محترم پوزش می‌خواهیم.

مؤسسه همشهری همواره در مبارزه با افکار انحرافی به‌ویژه فرقه ضاله بهائیت پیشگام بوده است. به‌عنوان نمونه 12 روز پیش در این زمینه کتابی در تیراژ 200هزار نسخه با عنوان «جایگاه بهائیت در پایگاه نژادپرستان» توسط این مؤسسه منتشر شد و در آن ضمن افشاگری شکل‌گیری این فرقه انحرافی، مستندات و ادله‌ای ارائه گردید که وابستگی بهائیت به استعمارگران و صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

باتوجه به استقبال خوبی که از انتشار این کتاب شد، قرار است به‌زودی این کتاب در تیراژ بالا تجدیدچاپ و به‌صورت رایگان همراه با روزنامه توزیع شود. همچنین به مناسبت‌های مختلف همواره در صفحات روزنامه توضیحات روشنگر درباره این فرقه ضاله ارائه شده است.

امید است با ارتقا بخشیدن نظارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر نظارتی از تکرار موارد اینچنینی پیشگیری و جلوگیری شود.

کد خبر 95990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز