همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جنگ نرم، کاملا جدی و حتی فراتر از شبیخون فرهنگی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، امیر سرلشکر عطاء الله صالحی در نهمین همایش عقیدتی - سیاسی ارتش افزود: تهدید نرم، سوار بر امواج تصویری و غیر تصویری به سرعت در حرکت است و وارد هر اجتماع کوچک و بزرگ و حتی خانواده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه توان دشمن در این بخش بیشتر از ماست، گفت: به این علت، ما این تهدید را تهدیدی جدی می‌دانیم؛ تهدیدی که جوانان را هدف اصلی خود قرار داده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه باید با آگاهی بخشی، جوانان را درباره این موضع آگاه کرد، افزود: با روش‌های سلبی نمی‌شود با این تهدید، برخورد جدی کرد.

سرلشکر صالحی در ادامه وجود روحانیون عقیدتی- سیاسی را در ارتش، موجب تقویت عزت این نیرو دانست و گفت: عقیدتی سیاسی در آگاهی بخشی به نیروهای نظامی نقش محوری دارد.

همچنین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نهمین همایش عقیدتی - سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و فراتر از آن، منحصر به فرد است.

امیر سرلشکر عطاء الله صالحی با بیان این که ارتش روز به روز در حال بهینه شدن و مجهزشدن به تسلیحات جدید است، افزود: ساخت جنگنده‌های شکاری بمب افکن، نمونه‌ای از توانمندی‌های داخل کشور در حوزه نظامی است.

وی همچنین از ساخت و بهره برداری، توانمندی جدید ارتش در حوزه دریا خبر داد و گفت: این توانمندی جدید در کمتر از دو ماه آینده معرفی می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

سرلشکر صالحی به جزئیات این توانمندی اشاره‌ای نکرد.

کد خبر 92743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز