همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی منوچهر منطقی را به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح منصوب کرد.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در حکم خود به منطقی آورده است: با استناد به اساسنامه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و بنابر تجارب و سوابق علمی و عملی جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را در سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل آن سازمان منصوب می‌نمایم.

در این حکم خطاب به منطقی اظهار امیدواری شده که «از تمامی ظرفیت‌ها در راستای شناسایی نیازهای صنعت هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اساسنامه، مصوبات مجمع عمومی، قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی بهره‌برداری مطلوب صورت گیرد».

 سردار وحیدی در این حکم هم‌چنین از مدیرعامل جدید سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح خواسته است: در برقراری تعاملات مثبت با دیگر سازمان‌های صنعتی کشور اهتمام ورزیده و با سرلوحه قرار دادن سند چشم‌انداز بیست ساله‌ کشور، گام‌های موثری را در راه پیشرفت و تعالی مادی و معنوی در آن سازمان بردارید.

شایان ذکر است،فرودین ماه 1388وزیر صنایع و معادن پس از تغییر منوچهر منطقی از مدیر عاملی شرکت ایران خودرو، وی را به عنوان‌ مشاور ارشد وزیر و مسئول طراحی و تولید هواپیماهای پهن پیکر در کشور منصوب کرده بود.[منوچهر منطقی مسئول تولید هواپیماهای پهن پیکر شد]

کد خبر 95850

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز