پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین‌ غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، در این برنامه که در سالن دعای ندبه بهشت‌زهرا (س) برگزار شد، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس خامه‌یار معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی، اسکندر یارنسب مدیرکل تبلیغات و مراکز فرهنگی، سیدمهدی امینی معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و ابوالقاسم بابائیان رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران متن پیام مقام معظم رهبری را قرائت کرد. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حماسه ملت ایران در دفاع مقدس، نمایشگر قله ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین خدایی است؛ قدرت ایستادگی و شجاعت، قدرت ابتکار و خلاقیت، عمق هوشمندی پیوندهای فکری و عاطفی، صفای باطنی و زلال اندیشه ایرانی و برتر از همه ایمان عمیق و عمل آفرین و تحول‌ساز این ملت موحد در جام جهان‌نمای این دوران پرحادثه، نشان داده شد.

مظهر و نماد این دوران طلایی شهیدان عزیز و والا مقام‌اند که با نثار جان و هستی خود این بنای رفیع را استحکام بخشیدند و گوهر درخشان ملت مؤمن را آشکار ساختند.

یاد آنان همچون خونی است که به پیکر شخصیت ایرانی تزریق شود، زندگی بخش است؛ این یاد را همواره بایستی زنده و جاری نگه داشت؛ سلام خدا بر آنان و بازماندگان صبورشان و بر همه ایثارگران راه حق.

سیدعلی خامنه‌ای

کد خبر 91141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز