همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مراجع تقلید استوانه‌های نظام و کشور هستند، خواستار توجه ویژه نیروی انتظامی به بیوت مراجع معظم تقلید شد.

به گزارش خبر گزاری مهر، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به قم، در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی این استان گفت: سلطه‌گری نرم هم اکنون به عنوان یک استراتژی مخرب از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

وی در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه سلطه‌گری نرم بسیار پیچیده تر از استرا تژی سخت است، خاطرنشان کرد: صاحبنظران غربی با تغییر رویکرد درصدد ایجاد پارادایم جدیدی در ایجاد اختلال درامنیت کشورها هستند.

لاریجانی ادامه داد: کشورهای غربی با تغییر رویکرد از قدرت سخت به قدرت نرم سعی دارند ذهن مردم را تغییر دهند. در چنین شرایطی نوع ساماندهی پیچیده تر و سنگین تر شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه امنیت اجتماعی را مهمترین مقوله در شرایط حال دانست و افزود: اهتمام نیروی انتظامی باید ایجاد امنیت اجتماعی در فضای کشور باشد.وی ثقل کار نیروی انتظامی را امنیت اجتماعی ذکر و خاطرنشان کرد: این نیرو باید با ارتقا سطح آموزشی خود، دانش کار را افزایش دهد.

لاریجانی تاکید کرد: اگر آموزش کادر نیروی نیروی انتظامی از نظر فکری بر اساس اصول مسلکی و مرامی جهت گیری شود، این امر موجب خنثی شدن توطئه عملیات مخرب غرب که جریانی پیوسته و مدام است می‌شود.

رییس قوه مقننه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید پیوند خود با مردم را قوی تر از گذشته نماید، اظهار داشت: این نیرو باید به گونه‌ای عمل نماید که مردم احساس امنیت کنند.

نماینده مردم شهر قم در بخش دیگری از سخنانش آیات عظام و مراجع تقلید را استوانه‌های نظام و کشور دانست.

وی با اشاره به رفت و آمدهای زیادی که به بیوت مراجع صورت می‌گیرد تاکید کرد: نیروی انتظامی باید توجه ویژه‌ای به بیوت این بزرگواران داشته باشد.

کد خبر 92429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز