دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: علی اکبر اشعری ، رئیس کنونی کتابخانه ملی از ابقای خود توسط رئیس جمهور برای چهار سال دیگر خبر داد

و گفت برخی جابجایی‌ها در مدیران این نهاد ایجاد خواهدشد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر علی‌ اکبر اشعری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به جلسه‌ای که اخیراً با رئیس جمهوری داشته است گفت: در این جلسه آقای احمدی‌نژاد از من خواست که این مسئولیت را ادامه بدهم و من هم چون خودم را سرباز نظام می‌دانم نظر ایشان را به عنوان مدیر ارشد نظام پذیرفتم.

وی درباره ابلاغ حکمش هم افزود: با توجه به اینکه حکم قبلی من تا 23 مهر اعتبار دارد به احتمال زیاد به فاصله کمی قبل یا بعد از بعد از اتمام این مهلت حکم مجدد ابلاغ خواهد شد.

اشعری همچنین در پاسخ به این سوال که "آیا در جلسه گزارشی هم از عملکرد سازمان اسناد و کتابخانه ملی در چهار سال گذشته به با رئیس جمهوری ارائه کرده است یا خیر؟" گفت: ایشان به طور معمول از طریق اخبار و گزارشهای قبلی در جریان فعالیت‌ ما بودند و البته در این جلسه هم فرصتی پیش آمد تا من گزارشی جمع و جور و یکپارچه از این فعالیتها خدمتشان ارائه کنم و ایشان هم صلاح دانستند بنده را برای چهار سال دیگر در این پست ابقاء کنند.

رئیس کتابخانه ملی همچنین از تشکیل جلسه‌ای با مدیران ارشد سازمان متبوعش خبر داد و افزود: روز گذشته جلسه‌ای با همه همکاران برگزار کردم و مشروح مذاکراتم را با رئیس جمهوری تشریح کردم و ظرفیت‌های سازمان و کارهایی را که انجام داده‌ایم توضیح دادم.

وی همچنین گفت: من از هر کدام از مدیران خواستم تا روز 25 مهر گزارشی از فعالیتهای چهارساله واحدهای تحت امرشان را به همراه برنامه‌هایی که باید در آینده انجام شود به صورت مکتوب به من بدهند تا برای چشم‌انداز سازمان تصمیمگیری کنیم.

اشعری درباره احتمال تغییرات در سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز تاکید کرد: ممکن است پس از ارزیابی کارنامه‌های مدیران و با توجه به بازنشسته شدن بعضی دوستان و نیز لزوم شتاب بیشتر فعالیتهای سازمان در چهار سال آینده، جابجاییهایی در پاره‌ای از بخشها صورت بگیرد که در آینده به اطلاع خواهد رسید.[نشست تخصصی با رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی]

کد خبر 92102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز