گروه شهری: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: تمامی ادارات زیباسازی مناطق، اقدامات لازم را درباره آماده‌سازی مدارس هر منطقه به مناسبت آغاز ماه مهر انجام داده‌اند.

حجت‌الله ملاصالحی اضافه کرد: این اقدامات که طبق سنوات گذشته و مدتی پیش از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود، شامل اقدامات زیباسازی در داخل و نمای بیرونی مدارس و همچنین اقدامات فرهنگی است.

به گفته وی، شست‌وشو و پاکسازی کامل نماها و ساختمان‌های بیرونی مدارس، مرمت و اصلاح خط کشی‌های عابرپیاده در حاشیه مدارس، جلوگیری از انجام هرگونه نوشتار و نقاشی دیواری روی نماهای بیرونی توسط مدارس، رنگ‌آمیزی در و پنجره‌های مدارس مشرف به معابر اصلی و مبلمان شهری اطراف مدارس به‌ویژه پل عابرپیاده و سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس از جمله برخی اقدامات انجام شده در امر زیباسازی مدارس است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی به برخی اقدامات صورت گرفته در داخل مدارس نیز اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی به وضعیت مبلمان و فضای داخل مدارس دولتی در حد امکان، پاکسازی دیوارنویسی‌ها و نقاشی‌های دیواری فرسوده و قدیمی مدارس نیز از جمله عملیات‌های زیباسازی در محوطه داخلی مدارس بوده است.

ملاصالحی درباره فعالیت‌های فرهنگی نیز گفت: تمامی مناطق موظف به انجام تبلیغات فرهنگی با مضامین آغاز سال تحصیلی در فضاهای تبلیغاتی شده‌اند. همچنین بروشور و برنامه‌های هفتگی با طرح‌های متنوع برای دانش‌آموزان نیز تهیه شده که موضوعاتی در مورد آموزش‌های شهروندی است.

کد خبر 90904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز