همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت : 1320 مجموعه فرهنگی، ورزشی، تفریحی، اجتماعی متعلق به شهرداری در نقاط مختلف شهر تهران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

محمد هادی ایازی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اعلام این خبر تاکید کرد : لایحه واگذاری این مجموعه ها فرهنگی اجتماعی را به شورای شهر تقدیم کرده ایم که با نظر مثبت اعضای شورا نیز همراه بوده است.

سخنگوی شهرداری تهران افزود : در صورت موافقت شورای شهر امیدوار هستیم بخش خصوصی برای در دست گرفتن امور فرهنگی و اجتماعی شهر و انجام فعالیت خود فارغ از وابستگی به نهادها و سازمانها وارد عمل شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران با تاکید بر اهمیت اصل 44 و لزوم حرکت به سمت خصوصی سازی گفت : مدیران شهرداری تهران بر این باوراند که امور فرهنگی و هنری به جای اینکه توسط نهادها و سازمانهای حاکمیتی انجام شود می بایست با محوریت و ابتکار عمل خود مردم اداره و اجرا شود.

کارشناسان معتقدند در صورت موافقت شورای شهر و واگذاری 1320 مجموعه فرهنگی اجتماعی وابسته به شهرداری در سطح شهر تهران این مسئله یکی از تاثیرگذارترین و تعیین کننده ترین اقدامات در زمینه خصوصی سازی در کشور خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد :امیدوار هستیم شهرداری تهران از محل فروش این اماکن عمومی بتواند فضاهای جدید و فرهنگی دیگری در سطح شهر ایجاد کند.

کد خبر 91448

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز