چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: گرافیته با زدن سه گل، مرد بازی‌های روز سه شنبه بود

در اولین روز از رقابت‌های دور اول مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا روز سه‌شنبه (24 شهریور) چند دیدار در شهرهای مختلف اروپا برگزار شد که طی آنها این نتایج به دست آمد:

بایرن مونیخ در زمین تیم مکابی هایفا از اسرائیل با سه گل فان بویتن (64) و توماس مولر (85 و 88) به برتری رسید.

 یوونتوس در مقابل ژیروندین بوردو از فرانسه 1 بر 1 متوقف شد. برای یووه یاکینتا در دقیقه 63 و برای بوردو، پلاسیل در دقیقه 75 گلزنی کردند.

 بشیکتاش در استانبول با تک گل دقیقه 77 پل اسکولز مغلوب منچستر یونایتد شد.

وولفسبورگ آلمان 3 بر 1 زسکا مسکو را بدرقه کرد. گل‌های وولفسبورگ را گرافیته (36، 41، 86) و گل زسکا را ژاگوئف (76) وارد دروازه حریف کردند.

 میلان 2 بر 1 با گل‌های دقیقه 28 و 74 فیلییپو اینزاگی بر میزبان خود، المپیک مارسی فرانسه پیروز شد. گل مارسی را هم هاینتزه در دقیقه 49 وارد دروازه میلان کرد.

 رئال مادرید در دیداری پرگل 5 بر 2 بر میزبان خود، اف.سی. زوریخ سوئیس چیره شد. در مقابل گل‌های مارگایراتس (64، پنالتی) و آگرتر (65) برای زوریخ، کریستین رونالدو (27، 89، هردو روی ضربه آزاد مستقیم)، رائول (35)، هیگواین (1+45) و گوتی (94) برای مادرید گل زدند.

 چلسی نیز در لندن با تک گل دقیقه 48 نیکلاس آنلکا، اف.ث. پورتو از پرتغال را برد. و در آخرین بازی نیز آتلتیکو مادرید درمقابل آپوئل نیکوزیا از قبرس به تساوی بدون گل رضایت داد.

 بقیه دیدارهای این مرحله نیز چهارشنبه شب (25 شهریور) انجام می‌شود.

کد خبر 90618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز