شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: زن سارق بعد از آنکه با پسران جوان طرح دوستی می‌ریخت، به خانه آنها می‌رفت و با تهدید چاقو نقشه‌های سرقت را عملی می‌کرد

این زن بعد از بستن دست و پای طعمه‌هایش با طناب، آنها را مجروح می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌‌برد. عصر دوشنبه گذشته ساکنان یک واحد مسکونی در شهرری، متوجه فریادهای پسر همسایه‌شان شدند که از داخل خانه به گوش می‌رسید.

آنها هنگامی که با در بسته خانه مواجه شدند، خودشان را از طریق بالا رفتن از دیوار به داخل خانه رساندند و در کمال ناباوری پسر همسایه را که با طناب به صندلی بسته شده بود، دیدند.

روی بدن پسر جوان آثاری از ضرب و شتم با چاقو دیده می‌شد و همسایه‌ها بعد از اینکه طناب‌‌ها را باز کردند، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.لحظاتی بعد ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و به تحقیق از پسر جوان پرداختند. وی که حسین نام دارد به ماموران گفت: نزدیک ظهر در مسیر شهرری، زن جوانی را سوار خودروام کردم تا به مقصدش در دولت آباد برسانم.

در طول مسیر این زن که مدعی بود الهام نام دارد با من طرح دوستی ریخت. او که مدعی بود در یک شرکت خصوصی کار می‌کند، گفت که می‌تواند مرا هم در همان شرکتی که کار می‌کند، استخدام کند و قرار شد برای گفت‌وگو در این باره به خانه ما برویم.

پسر جوان ادامه داد: دقایقی از حضور الهام در خانه ما نگذشته بود که ناگهان وی با چاقویی که روی گلویم گذاشته بود، مرا تهدید به مرگ کرد. سپس از من خواست روی صندلی بنشینم. در همین لحظه او طنابی را از کیفش خارج کرد و مرا به صندلی بست و بعد از سرقت پول‌‌های موجود در خانه، مرا همانجا رها کرد و متواری شد.

ماموران با شنیدن اظهارات پسر جوان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. آنها در جریان بررسی‌ها متوجه شکایت‌های مشابهی شدند که در تمامی آنها زن جوانی بعد از تهدید پسران جوان با چاقو، آنها را با طناب بسته و سپس اموالشان را به سرقت برده بود.

با افزایش سرقت‌ها، تحقیقات برای دستگیری زن سارق ادامه یافت و ماموران با در اختیار داشتن مشخصات کاملی از او موفق شدند وی را در کمتر از 24 ساعت در یکی از میدان‌های شهرری شناسایی و دستگیر کنند.

این زن 30 ساله صبح دیروز هنگامی که مقابل بازپرس شعبه 6 دادسرای شهرری قرار گرفت به سرقت از پسر جوان و 12 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد و گفت: حدود 4 ماه قبل همسرم به‌دلیل بیماری جان باخت. من که صاحب 2 فرزند بودم برای گذراندن زندگی‌ام به چندین شرکت مراجعه کردم اما نتوانستم کاری به دست آورم.

یک روز با مردی آشنا شدم که یک سارق حرفه‌ای بود. وی وقتی متوجه مشکلاتم شد به من پیشنهاد سرقت داد و خودش هم شگرد آن را به من یاد داد.  بر پایه این گزارش، بازپرس شعبه 6 دادسرای شهرری پس از بازجویی از الهام وی را با قرار بازداشت روانه زندان کرد و دستور شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای را که او ادعا می‌کند روش سرقت را به او آموخته است، صادر کرد.

کد خبر 89634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز