مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

شهرداری تهران، شهروندانی را که تا 3 ماه آینده مبادرت به پرداخت عوارض شهری خود کنند مشمول تخفیف و جوایز ویژه خواهد کرد

شهرداری تهران، شهروندانی را که تا 3 ماه آینده مبادرت به پرداخت عوارض شهری خود کنند مشمول تخفیف و جوایز ویژه خواهد کرد. این در حالی است که خوشبختانه پرداخت عوارض شهری در منطقه 3 از روند منظم و قابل قبولی برخوردار است.

شهروندان این منطقه از نظر پرداخت عوارض شهری خوش‌حسابند و عموم ساکنان این منطقه در مهلت مقرر، مبلغ قبض‌های مربوطه را به حساب‌های بانکی واریز می‌کنند، در حالی که در بعضی مناطق، تأخیر و تعلل در این کار به وفور دیده می‌شود و گاهی اوقات وجوه پرداخت نشده تا زمان نقل و انتقال ملک و اخذ مفاصاحساب روی هم انباشته می‌شود.

«محمود منیعی» معاون روابط عمومی شهرداری منطقه، در این باره می‌گوید: «تصور می‌کنم سطح فرهنگ بالا و دید وسیع شهروندان منطقه باعث شده که از پرداخت عوارض و در نتیجه، مشارکت در اداره شهر استقبال کنند. خوشبختانه، در این منطقه شهروندان فهیمی داریم که بر اهمیت این مشارکت واقفند.

از طرف دیگر، این رفتار شهروندان باعث می‌شود که شهرداری هم در ارائه خدمات مناسب احساس وظیفه کند و همیشه برای ارتقای سطح فعالیت‌هایش در تلاش باشد.» بدین ترتیب به نظر می‌رسد با تسهیلاتی که شهرداری در این زمینه بوجود آورده است، مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری به آمار قابل قبولی دست یابد. امری که بدون شک شهرداری را در پرداختن هرچه بهتر به امور شهری یاری خواهد کرد.

همهشری محله - 3 

کد خبر 89405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز