همشهری آنلاین: غلامحسین نوذری در جمع کارکنان وزارت نفت گفت: در دولت نهم بیش از 65 هزار میلیارد تومان در صنعت نفت سرمایه‌گذاری شده که این رقم بیش از سرمایه‌گذاری در مابقی وزارتخانه‌های کشور است.

به گزارش شانا، وزیر نفت دولت نهم که روز یکشنبه 8 شهریور  پس از اقامه نماز در جمع کارکنان و مدیران صنعت نفت گفت: طبق آماری که هفته گذشته شخصاً از وزیر اقتصاد و دارایی کشور گرفتم، در چهار سال گذشته در تمامی وزارتخانه‌های کشور 62 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی سرمایه‌گذاری شده است در حالی که این میزان به تنهایی در وزارت نفت 65 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه صنعت نفت در مجموعه صنایع کشور بسیار سرافراز است، افزود: طرح‌ها و پروژه‌های بسیار زیادی در این مدت با تلاش مدیران و مجریان طرح‌ها در مجموعه صنعت نفت به بهره‌برداری رسید و در همین هفته دولت نیز پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تأکید کرد: مردمی بودن، ساده زیست بودن و باخلوص کار کردن این دو بزرگوار می‌تواند الگوی رفتاری مناسبی برای تمامی مدیران و مسئولان کشور باشد.

نوذری با امانت توصیف کردن مسئولیت وزارت نفت تصریح کرد: یک لحظه به صندلی وزارت دل نبستم و اگر کاری در این مدت انجام شد حاصل تلاش مدیران و مسئولان اجرایی کشور بود.

نوذری در پایان سخنان خود ضمن حلالیت طلبیدن از مجموعه کارکنان و مدیران صنعت نفت گفت: آنچه از این دوره وزارت برای من باقی مانده همین دوستانی است که در این مدت پیدا کرده‌ام.

کد خبر 89069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز