دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

برای چند‌مین بار یکی از مقامات دولتی در آخرین روزهای کاری خود از نهادهای نظارتی خواست تا به کند شدن روند اجرای طرح‌های اقتصادی کمک نکنند

غلامحسن نوذری وزیرنفت در آستانه ترک دولت نهم به تجربه چندین ساله خود اشاره کرد و با اشاره به روند دشوار ساخت سکوی ایران البرز گفت: دستگاه‌های نظارتی در این طرح فعالیت زیادی داشتند که در برخی موارد این موضوع نیز به سختی و کند شدن کار می‌افزود. 

وی از نهادهای نظارتی خواست تا قدرت خطر پذیری مدیران را افزایش دهند. به گزارش شانا نوذری افزود: من از زمان مدیریت شرکت ملی نفت و در زمان وزارت از نزدیک در جریان مراحل ساخت سکوی ایران البرز هستم.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است در کار‌های بزرگ که منافع ملی را تضمین می‌کند، نهادهای نظارتی نیز مانند مدیران اجرایی مفهوم ریسک در کار را درک کنند تا مدیران اجرایی قدرت توکل و خطرپذیری خود را تقویت کنند.

وی وعده داد که قرارداد توسعه 2 فاز جدید پارس‌جنوبی در آینده‌ نزدیک امضا شود و همه مراحل پارس‌جنوبی تا پایان سال‌جاری واگذار ‌شود. وزیر نفت افزود: در حال حاضر 7 فاز پارس‌جنوبی در حال اجراست که قرارداد 4 فاز آن به امضا رسیده و به‌زودی قرارداد 2 فاز دیگر آن به امضا می‌رسد.

کد خبر 87526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز