سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی انجمن صنفی سینماداران کشور و عضو شورای صنفی اکران گفت: با کسب مجوز های لازم، طرح نمایش افطار تا سحر آثار سینمایی تصویب شد.

محمد صابری در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: این طرح از مدت‌ها قبل برای رفع کردن مشکلات اکران سینماها و پایین آمدن شدید تعداد مخاطبان در این ماه، در دست بررسی و برنامه ریزی بود و پس از موافقت معاون سینمایی وزارت ارشاد و کسب مجوزهای لازم از ابتدای این ماه مبارک در تهران اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: اکران طرح از افطار تا سحر هم اکنون در 4 پردیس سینمایی جوان ،‌زندگی، آزادی و ملت  قطعی شده است ودر حال رایزنی برای گسترش آن در سینماهای مراکز استان‌ها هستیم.

عضو شورای صنفی اکران گفت: با مسئولان سینمایی نیز مذاکراتی برای اکران دو فیلم جدید در ماه مبارک رمضان در حال انجام است که در صورت تحقق فضای مناسبی برای تحرک در سینمای کشور پدید می‌آید.

وی افزود: ‌فضای مناسب ناشی از خلوتی خیابان‌ها و همچنین اوقات فراغت مردم بواسطه بلندی روزها وتعطیلی مدارس در سال‌های مصادف شدن ماه رمضان با فصل تابستان، از جمله ویژگی‌هایی است که به موفقیت این طرح کمک فراوانی خواهد کرد.

صابری گفت: این طرح همچنین می تواند به افزایش تعداد فیلم‌های اکران شده در طول سال که بواسطه کمبود سالن های سینمایی کشور دوره طولانی انتظار برای اکران را طی می‌کنند و همچنین رشد اقتصادی سینما، کمک شایان توجهی کند.

کد خبر 88145

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز