پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان صدا وسیما از روند رو به رشد و افزایش توان تولید برنامه‌های نمایشی در رسانه ملی خبر داد

سید عزت الله ضرغامی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: با توجه به سریال‌های متعدد تولید شده براساس سلایق مختلف، رسانه ملی سیاست گزینش سریال‌ها را با رعایت هارمونی مناسب و براساس نیازهای کلی جامعه در مقاطع زمانی مختلف در پیش گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی امسال بیش از هر سال دیگر برنامه‌های نمایشی دارد و هم اکنون مجموعه‌های نمایشی تولید شده در نوبت پخش قرار دارند.

ضرغامی به برنامه های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سازمان  برنامه‌های متنوعی برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده و تولیدات متنوع آموزشی و معنوی زیادی بویژه در حوزه کارهای نمایشی که از مدت‌ها قبل آماده شده در دستور پخش شبکه ها قرار گرفته است.

رئیس رسانه ملی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم و با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد پخش برنامه‌های نمایشی ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما یک ساعت بعد از اذان مغرب و افطار تعطیل خواهد شد تا مردم در برنامه های عبادی و حضور در مساجد بپردازند و سپس برنامه های رسانه را تعقیب کنند.

ضرغامی گفت: تجربه پخش سریال‌های سال‌های قبل نشان می‌دهد که پخش 4 سریال مناسبتی در ماه رمضان زیاد است به همین علت پخش سه سریال در برنامه امسال قرار گرفته است ضمن آنکه برخی سریال‌های پربیننده که در حال پخش از شبکه‌های سیماست نیز ادامه می‌یابد.  

کد خبر 87747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز