گروه اجتماعی: جانشین فرمانده نیروی انتظامی تقویت و ایجاد واحدهای پلیس در مناطق مستعد ناآرامی و جرم‌خیز را از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این مکان‌ها توسط پلیس شناسایی شده و اقدامات پیشگیرانه، همچنین حضور ماموران در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

سردار رادان در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان تهران تاکید کرد: سعی داریم در سال‌جاری بخش عمده‌ای از این مناطق را تحت پوشش قرار دهیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی  با اشاره به حوادث اخیر، افزود: با توجه به ایام انتخابات، تعطیلات نوروز و حوادثی که بعد از انتخابات رخ داده، استان تهران در شاخصه‌های مختلف عدد قابل‌قبولی را کسب کرده است.

وی در رابطه با بازداشتگاه کهریزک نیز خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم به اندازه کافی به این موضوع پرداخته شده است و نیروی انتظامی در این رابطه نیز اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

رادان ادامه داد: طبیعی بود برخی از نیروهای ما تقصیر داشتند و بعضی‌ها هم قصور و کوتاهی کردند که با این افراد به اندازه خطایی که داشتند برخورد شده است، در این راستا با تعدادی از این افراد برخورد انضباطی شده و تعدادی دیگر نیز برخورد قضایی انجام شده است.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: به هر حال چنین تصور می‌شود که تلاشی در جهت به‌وجود آوردن یاس و ناامیدی در پرسنل نیروی انتظامی وجود دارد و براساس آن عملیاتی در این رابطه طراحی خواهد شد، اما با اطمینان خاطر می‌گویم که در اراده و عزم نیروی انتظامی در اجرای قانون، امنیت و آرامش مردم هیچ خللی ایجاد نمی‌شود.

رادان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان متذکر شد: در ماه مبارک رمضان به‌طور قطع نیروی انتظامی با صنوف متخلف برخورد قاطع دارد، البته به‌منظور رفاه حال مسافران در محورهای مواصلاتی تعدادی از صنوف از صبح تا بعد از ظهر آماده ارائه خدمات متنوع به مسافران هستند.

وی یادآور شد: همچنین با افرادی که در معابرعمومی باعث ایجاد مزاحمت به هر نحوی برای شهروندان می‌شوند، برخورد خواهد شد.

کد خبر 87942

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز