گروه شهری: اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: درصورت اعلام نیاز از سوی شهروندان، سوپر مارکت شهروند بیهقی در ماه مبارک رمضان تا زمان سحر باز خواهد بود.

علی احمدیان افزود: این طرح هم‌اکنون در مرحله نظرسنجی از شهروندان قراردارد و درصورت موافقت اکثریت شهروندان، در فروشگاه بیهقی که در مرکزیت شهر قرار دارد، اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بخش سوپرمارکت فروشگاه‌های شهروند تا ساعت یک بامداد باز است خاطرنشان کرد: به مسئولان دیگر فروشگاه‌های شهروند توصیه شده در ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش حضور شهروندان بعد از زمان افطار، تا آخرین زمان حضور مشتری در قسمت سوپرمارکت، سرویس دهی انجام دهند.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند همچنین افزود: اقلام ویژه پرمصرف در ماه مبارک رمضان مانند خرما، چای، نان، زولبیا و بامیه، قندوشکر، مواد پروتئینی و.. به‌صورت ویژه برای استفاده شهروندان در این ماه تامین خواهد شد.

احمدیان ادامه داد: در ورودی تمامی فروشگاه‌ها نیز قسمتی برای اطعام روزه‌داران و شهروندانی که درزمان افطار در فروشگاه حضور دارند در نظر گرفته شده است.

توزیع سبد کالا برای بازنشستگان شهرداری

در آستانه ماه مبارک رمضان دومین سبد کالای ارزاق عمومی به در منزل بازنشستگان و وظیفه‌بگیران شهرداری تهران ارسال شد.

محمدرضا مقصودی، معاون امور بازنشستگان و موظفین سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: به‌منظور تکریم خانواده بزرگ بازنشستگان شهرداری و پاسداشت زحمات و تلاش‌های آنان در طول سال‌های متمادی خدمت، از دوشنبه گذشته توزیع سبد ارزاق عمومی آغازشد.

وی افزود: با توجه به برنامه زمان بندی شده تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان، سبد کالای ارزاق عمومی نظیر برنج، شکر، قند، چای، حبوبات، گردو، لبنیات و... به در منازل موظفین شهرداری در تهران و شهرستان‌های تابعه ارسال خواهد شد.بنا براین گزارش بازنشستگان ساکن شهرستان‌ها نیز معادل ریالی سبد کالا را دریافت می‌کنند.

 

کد خبر 87710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز