همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تشییع پیکر سرتیپ خلبان شهید حسین لشکری که چهارشنبه 21 مرداد در ستاد نهاجا و با حضور سران کشوری و لشکری و مردم قهرمان ایران اسلامی انجام شد، گفت:

آزادگان سربازان فداکار اسلام و انقلاب و رمز پیروزی و پایداری ملت ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه ‌صفی اظهار داشت: امروز روز عزت و سربلندی نیروی هوایی ارتش است، شهادت امیر لشکری یک ‌بار دیگر خاطرات روزهای ایثار، مقاومت و پایمردی خلبانان و جان برکفان نیروی هوایی را در اذهان زنده کرد. به واقع آزادگان سربازان فداکار اسلام و انقلاب و رمز پیروزی و پایداری ملت ایران اسلامی ‌هستند.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش افتخار دارد که قهرمانان و آزادگانی را در خود پرورش داده که هریک سندی از ایثار و مردانگی را به تاریخی پرافتخار ایران اسلامی افزوده‌اند.

امیر شاه‌صفی یادآور شد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این شهید والامقام نشان داد که آنها قدرشناس تلاش و فداکاری مردانی هستند که برای عزت و سربلندی ایران عزیز همواره در صحنه‌های حفاظت و حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

وی گفت: شهید لشکری یکی از قهرمانانی بود که با تحمل 18 سال اسارت دشمن بعثی، سندی از صبر و استقامت را به نمایش گذاشت.

این شهید بزرگوار از محدود قهرمانانی است که دارای چهار خصلت: ایثارگری، جانبازی (بالای 70 درصد)، آزادگی و شهادت است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در این باره فرمودند: لحظه‌ به ‌لحظه این رنج‌ها و این صبرها پیش خداوند متعال ثبت و محفوظ است و پروردگار مهربان این اعمال و حسنات را در روز قیامت که انسان از همیشه بیشتر نیازمند‌تر است به او باز خواهد گرداند

 به واقع امروز ما خوشحالیم که این شهید بزرگوار پاداش مجاهدت و جانفشانی‌های خود را از درگاه باریتعالی دریافت خواهد کرد.

امیر شاه‌صفی تصریح کرد: امروز نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهیدان و با هدایت و رهبری مقتدرانه فرماندهی معزز و معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) آماده ‌تر از همیشه برای پاسداری از آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا ایستاده است.

وی در خاتمه گفت: جا دارد اینجانب از حضور گسترده مردم، مسوولین کشوری و لشکری و کلیه قوای مسلح که در مراسم تشییع این امیر سرافراز شرکت کردند تشکر و قدردانی ‌کنم و این اطمینان خاطر را به ملت شریف ایران اسلامی بدهم که جان‌ برکفان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که تربیت یافته مکتب عاشورا هستند امروز امانتدار پرچمی هستند که شهید لشکری و دیگر شهدا برافراشته‌اند و آن را تا قله سعادت و سربلندی به دوش خواهند کشید. 

کد خبر 87674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز