دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث: ایما و اشاره‌های پسر جوانی که اسیر 2 مرد آدم‌ربا شده بود راز زورگیری‌های سریالی این باند را فاش کرد

متهمان بعد از ربودن پسران جوان آنها را به باغی در شهریار برده و با سرقت اموالشان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. صبح دوشنبه 5 مرداد ماموران گشت کلانتری شهر قدس در میدان ساعت به 2 سرنشین یک خودروی پراید مظنون شدند.

آنها بعد از نزدیک شدن به‌خودروی مورد نظر متوجه پسر جوانی شدند که با دیدن ماموران به آنها اشاره می‌کرد و درخواست کمک داشت. ماموران که به ماجرا مشکوک شده بودند، به راننده دستور ایست دادند اما او بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود افزود و پا به فرار گذاشت.

با اقدام به موقع ماموران گشت، خوروی پراید متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند. در حالی که جوان راننده مدعی بود هیچ جرمی مرتکب نشده، سرنشین دیگر خودرو که پسری 20 ساله بود به ماموران گفت: ساعت یک بامداد از خانه یکی از بستگانم به طرف خانه‌مان می‌‌رفتم که در خیابان عوارضی شهر قدس، این مرد و همدستش مرا با تهدید چاقو سوار خودرویشان کردند و به باغی متروکه منتقل کردند.

آنها بعد از سرقت تلفن همراه، انگشتر، گردنبند و یک عدد دستبندم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از تهیه فیلم سیاه از صحنه‌های آزار و اذیت، تهدیدم کردند که اگر از این ماجرا حرفی به پلیس بزنم، فیلم سیاه را در شهر منتشر خواهند کرد.

بعد از اظهارات پسر جوان، راننده پراید به اداره آگاهی شهریار منتقل شد.او که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در جریان بازجویی‌ها به ربودن پسر جوان اعتراف کرد و گفت: با دوستم سعید از خیابان عبور می‌کردیم که متوجه این پسر جوان شدیم.

وقتی دیدیم او مقداری طلا همراه خود دارد تصمیم گرفتیم وی را ربوده و اموالش را سرقت کنیم. به همین دلیل با تهدید او را سوار ماشین کردیم و به باغی متروکه در همان حوالی بردیم. سپس طلاها و گوشی موبایلش را سرقت کردیم و بعد از تهیه فیلم سیاه از صحنه‌های آزار و اذیت او، تهدیدش کردیم که اگر از این ماجرا حرفی به پلیس بزند، فیلم را در اینترنت پخش خواهیم کرد.

بعد از اعترافات متهم، همدست او نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ربودن پسر جوان اعتراف کرد.

شاکیان بیایند

سرهنگ اسماعیل هادئی- رئیس پلیس آگاهی استان تهران- با بیان اینکه متهمان تا‌کنون در بازجویی‌ها به 17 مورد زورگیری، اخاذی و تجاوز به عنف اعتراف کرده‌اند، گفت: از آنجا که احتمال می‌رود افراد زیادی در دام این  دو  زورگیر حرفه‌ای گرفتار شده باشند، بازپرس پرونده با دستور چاپ عکس بدون پوشش چهره متهمان در روزنامه‌ها از شاکیان احتمالی خواست برای شکایت به پلیس آگاهی شهریار در شهرک اداری مراجعه کنند و مطمئن باشند که هویت شاکیان پرونده محرمانه باقی خواهد ماند.

کد خبر 86969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز