همشهری آنلاین: شرایط مأموریت کارکنان وزارت آموزش و پرورش در سایر دستگاه‌های اجرایی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت در راستای ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و به درخواست دیگر دستگاه‌های اجرایی در زمینه تأمین نیروی انسانی موردنیاز از پرسنل آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 89-88 را با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوط ابلاغ کرد.

مأموریت کارکنان وزارت آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها در شرایط ذیل قابل اقدام می‌باشد.

1- تمدید مأموریت افرادی که سابقه خدمت آنان کمتر از 25 سال می‌باشد با رعایت ضوابط به مدت یکسال با پرداخت حقوق و مزایا از محل مأموریت مشروط به موافقت سازمان آموزش و پرورش استان محل خدمت همکار مأمور بلامانع بوده و موافقت با پیشنهاد مأموریت جدید صرفاً در سمت‌های مدیریتی موضوع تبصره ذیل در صورت وجود نیروی مازاد بلامانع می‌باشد.

تبصره: سمت‌های مدیریتی عبارتند از:

استاندار- معاون یا مدیرکل وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی- فرماندار- بخشدار- مدیران عامل و قائم مقام مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی حداقل در رده استانی- رؤسای دانشگاه‌ها- معاون استاندار- معاون فرماندار- مشاور استاندار- معاون شهردار و مدیران یا رؤسا یا سرپرستان ادارات شهرستان‌ها.

2- ماموریت و تمدید مأموریت نمایندگان مجلس و مسئولین دفتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی (در شهر حوزه انتخابیه و در مجلس طبق مقررات- هر نماینده حداکثر 2 نفر) بلامانع است.

3- ماموریت به سازمان‌های وابسته به لحاظ نیاز و عدم نیاز قابل اقدام است.

4- جهت عدم اختلال در ساماندهی نیروی انسانی صدور کلیه احکام ماموریت در طول فصل تابستان و قبل از 15/6/88 صورت می‌گیرد.

5- هرگونه صدور حکم مأموریت و یا تمدید مأموریت مشروط به همکاری فعال از دستگاه‌ یا وزارت آموزش و پرورش و مشارکت فعال در ارتقاء منزلت فرهنگیان امکان‌پذیر می‌باشد و در پنج سال آخر خدمت، مأموریت و تمدید مأموریت به هر شکل ممنوع می‌باشد.

6- صدور حکم مأموریت و تمدید مأموریت برای مشاغل ذیل با توجه به ضوابط مربوطه الزامی است.

1-6- مأموریت به شهرداری (صرفاً در سمت شهردار)
2-6- مأموریت اعضای شوراهای اسلامی با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه
3-6- مأموریت به سازمان بازرسی برای مدت بیش از 6 ماه نیز با پرداخت حقوق ومزایا از مقصد بلامانع می‌باشد.

کد خبر 86856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز