شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی آْموزش و پرورش، از ارائه 13 کتاب جدیدالتالیف در سال تحصیلی آینده در سراسر کشور خبر داد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی ذوعلم در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: این تعداد کتاب جدیدالتالیف در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه نظری در سال جدید مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که البته تعدادی از آن‌ها به اجرای آزمایشی درخواهند آمد.

وی با اشاره به جزییات این تغییرات در دوره ابتدایی، از ارائه دو کتاب جدید‌التالیف اعم از قرآن پایه‌های سوم و چهارم ابتدایی و علوم پایه اول با توجه به مصوبه سال 84 هیئت وزیران با نام جدید «علوم بهداشت» و اجرای آزمایشی آن‌ها در سال 88 خبر داد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی آموزش و پرورش افزود: از این میان می‌توان به ارائه چهار کتاب درسی جدیدالتالیف در دوره راهنمایی اعم از فارسی اول و دوم راهنمایی، تعلیم و تربیت اول راهنمایی، آمادگی دفاعی دختران سوم راهنمایی که به اجرای سراسری درمی‌آید و سه کتاب درسی جدیدالتالیف از جمله فارسی سوم راهنمایی، دینی دوم راهنمایی و زبان انگلیسی اول راهنمایی که مورد اجرای آزمایشی قرار خواهد گرفت، نیز اشاره کرد.

ذوعلم گفت: در دوره متوسطه نیز از مهر ماه امسال، سه کتاب جدید تالیف ریاضی دوم متوسطه، منطق سال سوم علوم انسانی و جامعه‌شناسی پایه دوم علوم انسانی آماده ارائه به دانش‌آموزان خواهد بود.

به گفته مدیرکل برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی آموزش و پرورش، بیش از 250 عنوان کتاب در مقاطع تحصیلی مختلف در سال جاری به چاپ ‌رسید که این تعداد کتاب در سال آینده تحصیلی نیز ثابت خواهد ماند.

کد خبر 82928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز