چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر دفاع از آزمایش جنگنده صاعقه در رزمایش هوایی ارتش خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار نجار که در حاشیه جلسه دولت سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: رزمایش نور ولایت طبق برنامه‌ سالانه‌ ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و به صد در صد اهداف خود رسیده است. وی افزود: این رزمایش با هدف افزایش توان صورت می‌گیرد.

سردار نجار، همچنین با بیان این‌که در این رزمایش تجهیزات جدیدی در حوزه هوایی آزمایش شده است، گفت: از جمله‌ این تجهیزات جنگنده‌های صاعقه هستند که به صورت مشترک توسط وزارت دفاع و ارتش ساخته شده‌اند.

وزیر دفاع هم‌چنین درباره تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی گفت: در واقع رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات روانی است و این مسائل کارکرد داخلی برایش دارد؛ چرا که آنها بعد از جنگ 33 روزه در داخل دچار ضعف بیشتری شده‌اند و در واقع برای فرافکنی این ادعاهای مذبوحانه را مطرح می‌کنند.

وی گفت: کشور ما بعد از انتخابات بر اوج قدرت قرار گرفته؛ چرا که حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات یک مولفه برای قدرت کشور است و در واقع نشان می‌دهد بعد از 30 سال مردم ما هم‌چنان در صحنه هستند و حضور حداکثری در انتخابات دارند. این امر بیانگر قدرت بزرگ ملت ایران است و این حضور باشکوه مردم را مولفه قدرت دفاعی و توان ملی کشورمان می‌دانیم.

وزیر دفاع در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد این خواسته‌ خود را محقق کند، پاسخ ایران چه خواهد بود، گفت: این مباحثی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود عملیات روانی و کارکرد داخلی دارد و آن‌ها اگر بخواهند کوچک‌ترین تعرضی بکنند، محکم‌ترین پاسخ داده خواهد شد

کد خبر 84182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز