گروه سیاسی: فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: قدرت نظامی ایران به حدی است که می‌توانیم امنیت کل منطقه را تضمین و از آن دفاع کنیم.

سیدحسن فیروزآبادی در مراسم اهدای دانشنامه دکتری به دانش‌آموختگان دانشگاه عالی دفاع ملی که مهر از آن خبر داد، گفت: ما در حالی در آستانه چهارمین دهه انقلاب اسلامی قرار داریم که امروز ایران اسلامی در اوج موفقیت، افتخار و پیروزی راه پیشرفت و عدالت را با سرعت طی می‌کند.

الگوی ماندگار انقلاب

همچنین ستاد کل نیروهای مسلح روز گذشته در بیانیه‌ای با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را الگوی ماندگار انقلاب اسلامی، بازوی پرتوان ولایت و رهبری، مایه افتخار جهان اسلام و سلامت انقلاب و نظام در برابر توفان‌های تهدید و تهاجم دشمنان خواند‌.

در بخشی از این بیانیه آمده است‌: درایت و هوشمندی حضرت امام‌خمینی (ره) و آینده‌نگری عمیق ایشان از تحولات پیش‌روی و روند خصومت و کینه‌ورزی دشمنان ملت ایران، منجر به تشکیل نهادهای انقلابی و دین‌مدار برای پاسخ به ضرورت‌ها و نیازهای انقلاب در عرصه‌های گوناگون شد که در رأس آنها نهاد مقدس سپاه پاسداران همچون نگینی درخشان خودنمایی می‌کند.

این بیانیه با ارج نهادن به جایگاه، نقش و کارکردهای 30‌ساله سپاه در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای گرانسنگ آن و رویارویی هوشیارانه و قاطعانه با تهدیدها و توطئه‌های فراروی نظام و انقلاب اسلامی آورده است: حضور بالنده و تاریخ‌ساز سپاه در 3‌دهه گذشته، نقاط عطف ماندگار و الهام‌بخشی را در حافظه تاریخی و روند حرکت ملت رشید ایران اسلامی گسترده است که همواره تمسک به آن منجر به سرعت بخشیدن به رشد، شکوفایی، ابتکار و نوآوری می‌شود.

کد خبر 79600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز