همشهری آنلاین: جامعه روحانیت مبارز درباره انتخابات ریاست جمهوری درباره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه روحانیت مبارز متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه جامعه روحانیت مبارز در باره انتخابات پرشور ریاست جمهوری

ملت بزرگ، آگاه و مقتدر ایران بار دیگر تحت عنایت و رعایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف حماسه ای عظیم آفرید.شرکت بی سابقه مردم شریف ایران در انتخابات یکباردیگرنظام دینی مردمی رابه عنوان یک مدل جدید موفق حکومتی به جهان عرضه کرد.

اینجانب ازسوی جامعه روحانیت مبارز ضمن پاسداشت این پیروزی بزرگ توجه مردم عزیز رابه نکات زیرجلب می نمایم.

1. رئیس جمهوری منتخب رئیس جمهورهمه ملت ایران است و از امروز باید با وحدت،یکدلی و برادری همگان از این دستاورد عظیم پاسداری کنیم.

2. بحث ها و اختلاف نظرهای شدید در انتخابات فقط به فصل انتخابات تعلق دارد و نباید این بحث ها ادامه پیدا کند و فضای پرنشاط جامعه را آلوده کند و همگان دست به دست هم باید برای سازندگی جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم و هرگونه آشوب و بی نظمی کمک به دشمنان خونخوار اسلام و ایران است.

3. پیروزی این انتخابات،پیروزی کشور،عزت مردم و رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران است و هیچ گروه و دسته ای نباید پیروزی ملت را به نفع خود مصادره کند و با تلاش فراوان باید شکاف های ایجادشده در زمان انتخابات را پرنمائیم.

4. انقلاب اسلامی نشان داد که شعار استقلال ،آزادی،جمهوری اسلامی همچنان پرقدرت و پرنشاط مانند روزهای اول انقلاب اسلامی شعار اصلی وهمیشگی ملت ایران است که باید با همه وجود از این شعارها و ارزش های برآمده از آن پاسداری کرد.

5. ضروری ترین مسئله امروز و هرروز کشور حفظ وحدت و پیروی مستمر از رهبری معظم انقلاب اسلامی است.حفظ این دستاوردها با حضور پرنشاط مردم،حفظ آرامش،حضور تمام جریانهای فکری همه و همه درسایه ولایت فقیه است.ما باید ضمن بزرگداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  حضرت امام خمینی(ره)این فرمایش گهربار ایشان را پاسداری کنیم که فرمودند:«پشتیبان ولایت فقیه باشیدتابه این مملکت آسیب نرسد» تادراین دنیای پرآشوب بتوانیم همچنان درتمام زمینه های،سیاسی،فرهنگی،علمی،اجتماعی پیشتاز درمنطقه وجهان باشیم.

ازخداوند علی اعلا سعادت وسلامت ملت رشید ودلاور ایران را درسایه توجهات والطاف ولی عصر ارواحنافداه مسئلت می کنم.

محمدرضا مهدوی کنی
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز

کد خبر 83549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز