همشهری آنلاین: همزمان با روز های پایانی تبلیغات کاندیداهای مرحله دهم ریاست جمهوری، نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 21 خرداد حلقه کنترلی کامل‌تری در سطح کشور اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، متن اطلاعیه نیروی انتظامی به شرح زیر است:

ملت بزرگ ایرن بحول و قوه الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج  با لبیک به مقام معظم رهبری در 22خرداد شور وهیجان ایرانی اسلامی را به منصه ظهور رسانده وخود را آماده می‌نماید که دیگر بار با مشارکت حداکثری، انقلاب را بیمه نماید.

نیروی انتظامی فارغ از هرگونه جانبداری سیاسی و گرایش به کاندیدای خاصی هوشمندانه از ابتدای شروع فعالیت‌های انتخاباتی با اشراف کامل اوضاع را تحت نظر گرفته و با فراهم کردن بسترهای امنیت اجتماعی زمینه مساعد برای یک ابراز احساسات هواداران و فعالیت‌های قانونی کاندیداهای محترم را فراهم اورده و در سایه همدلی، همکاری وانسجام اجتماعی خوشبختانه تاکنون معضل یا مشکل خاص امنیتی اتفاق نیفتاده است.

بدون شک شرایط امنیتی ایده‌آل کنونی، علیرغم تراکم گسترش شور و هیجان انتخاباتی قابل توجه در اقصی نقاط کشور، مرهون شعور اجتماعی، اخلاق مدنی و منش ایرانی، اسلامی است که ظرفیت اجتماعی و سیاسی بالای ملت بزرگوار ایران را یک بار دیگر به نمایش گذاشته است.

این نیرو برخود لازم می‌داند از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری احساس مسوولیت وهدایت های روحانیت معظم، نخبگان جامعه و به ویژه از صبر وشکیبایی و دلسوزی کاندیداهای محترم و هوادران عزیز آنها و به ویژه هموطنان عزیز تشکر نماید.

همچنین در این رابطه متذکر می‌شود، با توجه به اتمام زمان تبلیغات انتخاباتی در ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 21 /03/88 نیروی انتظامی حلقه کنترلی کامل‌تری را اعمال نموده و بر اساس قانون از فضای عمومی مراقبت خواهد کرد لذا استدعا از کاندیداهای محترم و هوادران آنها این است که با رعایت قانون، پلیس خدمتگذار را به انجام وظایفش یاری نمایند

کد خبر 83278

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز