همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی کشور گفت: رنگ سبز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رنگ پیروی از رهبری و ولایت است و این نیرو نه در شعار که در عمل خود را حامی ولایت فقیه و رهبری می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر در بجنورد، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در جمع یگانهای نیروی انتظامی در بجنورد اظهار داشت: هیچ کسی نمی‌تواند با سوء استفاده از رنگ سبز و ایجاد جنجال نیروی انتظامی را از میدان به در کند و ما همیشه در خط امام و رهبری قرار داریم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نه در شعار که در عمل خود را تابع خط اصیل امام رحمت الله علیه می داند.

سردار احمدی مقدم گفت: نیروی انتظامی درخط اسلام و ولایت فقیه قرار دارد و نگران جوسازیهای عده‌ای افراد نیست و حساب این افراد از گروهها و جریاناتی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت دارند, جداست.

وی افزود: کسانی خود را تابع قانون اساسی می‌دانند، باید فرمایشات مقام معظم رهبری را براساس همین قانون فصل الخطاب بداند و قانونگرایی این افراد با عمل آنها تناقض دارد.

فرمانده انتظامی کشور با ابلاغ رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: رضایتمندی مردم و مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی مسئولیت این نیرو را در برابر مردم بیشتر می کند و نیروی انتظامی باید با صلابتر وارد میدان شود.

سردار احمدی مقدم با اشاره برخی جنجالهای اخیر مبنی بر حذف جمهوریت گفت: کسانی به دنبال حذف جمهوریت هستند که از رای 40 میلیونی مردم تمکین نمی‌کنند و این افراد به دنبال حذف جمهوریت هستند.

وی افزود: حکومت دو بال مشروعیت و مقبولیت دارد و مشروعیت شرط لازم و اساسی برای حکومت الهی است.

احمدی مقدم گفت: مقبولیت مردمی نیز شرط کافی برای حکومت الهی است و اگر اکثریت مردم به دنبال مسئله‌ای باشند که حق نباشد، آنچه چیز علیرغم برخورداری مقبولیت، مشروعیت دینی و الهی نخواهد داشت.

وی افزود: امروز برخی در این کشور می‌خواهند اسلامیت را از جلوی جمهوریت خذف کنند و تمام تلاش خود را در این مباحث به کار گرفته‌اند.

در پایان آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان خراسان شمالی از هشت نفر از پرسنل نیروی انتظامی که در ارزیابی سالانه حایز رتبه برتر شده بودند با اهداء لوح تقدیر و کمک نقدی قدردانی شد.

کد خبر 86006

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز