چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون عملیات ناجا تاکید کرد: پلیس با قانون‌شکنی از هر طرف و جناحی باشد و با افرادی که بخواهند ناآرامی و ناهنجاری‌هایی را در سطح شهر ایجاد کنند، برخورد می‌کند.

سردار ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح آخرین وضعیت امنیتی شهرهای کشور، گفت: اکثر شهرهای کشور در روز گذشته(سه شنبه 26 خرداد) آرام بود و تنها چند درگیری‌ به صورت بسیار محدود در برخی از شهرها گزارش شد که این درگیری‌ها نیز تنها از سوی افراد سودجو و به صورت بسیار محدود رخ داد.

وی درباره اخباری مبنی بر درگیری در تبریز، ضمن رد این ادعا گفت: تنها یک مورد درگیری که مربوط به بازی فوتبال بود، طی روزهای گذشته رخ داده است.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری تعدادی اراذل و اوباش که در چند روز گذشته اقدام به ایجاد اغتشاش و درگیری کرده بودند، گفت: در این اغتشاش‌ها و درگیری‌ها به هیچ وجه مردم عادی دستگیر نشده‌اند و قطعا افراد دستگیر شده کسانی بودند که با اغتشاشات صورت گرفته مرتبط بوده‌اند که این افراد پس از رسیدگی و اثبات جرم‌شان، با توجه به مدارک موجود به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سردار ساجدی‌نیا در رابطه با زمان آزادی بازداشت‌شدگان نیز گفت: این موضوع را باید از سیستم قضایی سوءال کنید.

معاون عملیات ناجا با اشاره به کشته شدن هفت تن در حوادث یکشنبه شب پایتخت، اظهار کرد: این درگیری‌ها مصدومانی را نیز به همراه داشت و همچنین تعدادی از ماموران پلیس در این اتفاقات مصدوم شدند.

سردار ساجدی‌نیا با رد هرگونه اعمال محدودیت تردد در برخی از شهرهای کشور، گفت: هیچ گونه محدودیت تردد در تهران و سایر شهرها وجود نداشته و اگر محدودیت تردد نیز مشاهده شود، به دلیل انجام راهپیمایی و راهبندان بعضی مسیرهاست که پلیس نیز در آن زمان برای بازگشایی مسیرها تلاش می‌کند.

معاون عملیات ناجا در خاتمه تاکید کرد: تنها زمانی که عده‌ای معلوم‌الحال اقدام به ایجاد اغتشاش کنند، قطعا برای جلوگیری از خسارت به اموال بیت‌المال برخوردهای لازم از سوی پلیس انجام خواهد شد.

کد خبر 83739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز