همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری حدود 50 نفر در روز گذشته در پایتخت خبر داد.

سردار عزیزالله رجب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روز گذشته (8 مرداد)50 نفر که اقدام به تخریب،‌ آتش زدن اموال و سنگ‌پرانی کرده بودند، در بهشت زهرا (س) و مناطق دیگر تهران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در روز گذشته عده‌ای در خیابان‌های بهشتی و ولیعصر(عج) نیز اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند و اغتشاشات روز گذشته تخریب چندانی به همراه نداشت و تنها چند سطل زباله توسط این افراد به آتش کشیده شد و سنگ‌پرانی‌هایی نیز به ماموران پلیس صورت گرفت.

وی در رابطه با دستگیری‌های صورت گرفته درباره چند هنرمند نیز اظهار کرد: در روز گذشته جعفر پناهی به همراه یکی از دستیارانش و دو، سه نفر از بستگانش در بهشت زهرا (س) دستگیر و ظرف 10 دقیقه همگی این افراد آزاد شدند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، افراد دستگیر شده حوادث روز گذشته به سیستم قضایی ارجاع داده شدند.

وی در رابطه با موضوعات مطرح شده مبنی بر تحت کنترل بودن حجت‌الاسلام کروبی و همچنین میرحسین موسوی نیز اظهار کرد: معمولا چهره‌های سیاسی، محافظ‌هایی را به همراه دارند، اما برای این که کسی تعرضی به این افراد نکند در روز گذشته برای حفظ امنیت این دو تن، ماموران انتظامی در اطراف آن‌ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: آقای موسوی بیش از سه دقیقه در بهشت زهرا (س) حضور نداشتند و پلیس نیز دخالتی در آمدن و رفتن ایشان نداشت.

سردار رجب‌زاده با اشاره به این که اتفاقات روز گذشته، کشته‌ای در برنداشته است،‌ افزود: تعدادی از نیروهای پلیس نیز در این رابطه مجروح شدند.

کد خبر 86686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز