گروه اجتماعی: مسئول اداره بررسی پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: جمع‌آوری ماهواره‌ها مختص زمان خاص نیست و پلیس با لباس سازمانی اقدام به جمع‌آوری ماهواره‌ها خواهد کرد

سرهنگ مرتضی طرقی در مرکز نظارت همگانی ناجا و در جمع خبرنگاران افزود: تا زمانی که قانون مصوب سال‌‌1373 مجلس شورای اسلامی مبنی بر جلوگیری از استفاده غیرمجاز از ماهواره‌ها پا برجاست، نیروی انتظامی هم مجری این مصوبه است.

وی بیان داشت: جمع‌آوری ماهواره‌ها از سوی پلیس مربوط به مسائل اخیر نبوده و به‌صورت دائمی است. سرهنگ طرقی افزود: بسیج، ضابط قضایی است و اگر حکم قضایی داشته باشد می‌تواند نسبت به جمع‌آوری ماهواره اقدام کند.

پیگیری وضعیت بازداشتی‌ها از پلیس امنیت

از سوی دیگر، رئیس بازرسی پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی گفت: خانواده‌هایی که فرزندان آنها در جریانات اخیر بازداشت شده‌اند وضعیت فرزندان خود را از پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ یا دادسرای ویژه امنیت پیگیری کنند.

سرهنگ مجید براتی افزود: فهرست افرادی که توسط پلیس دستگیر شده باشند در اختیار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار دارد و اسامی تمام افراد بازداشتی در اختیار دادسرای ویژه امنیت است، بنابراین خانواده‌هایی که فرزندان آنها بازداشت شده‌اند می‌توانند از این طریق موضوع خود را پیگیری کنند. وی درباره تخریب خودروها توسط تعدادی از ماموران گفت: این موضوع توسط بازرسی کل ناجا در حال پیگیری است.

براتی با اشاره به فعالیت بیش از یک میلیون واحد صنفی غیرمجاز در کشور اظهارداشت: در حال رایزنی برای دریافت جواز یکساله برای این واحد‌های صنفی هستیم تا بتوان این واحدهای صنفی را ساماندهی کرد، بنابراین با اصناف مختلف در این باره وارد مذاکره شده‌ایم.

کد خبر 85444

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز