همشهری آنلاین: ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد براساس ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ساعت 8 صبح پنجشنبه 21 خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این اطلاعیه به این شرح است:

«ضمن تشکر از هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی، با عنایت به اینکه براساس ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 21/3/88 ممنوع می باشد و همچنین منطقی است که فضای تبلیغاتی به وجود آمده در شهرها به سمت آرامش و طیب خاطر بیشتر شهروندان گرامی پیش رفته و کلیه آثار و نشانه های تبلیغاتی در اطراف شعب اخذ رأی پاکسازی شود، لذا از کلیه هواداران محترم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می شود با توجه به درخواستهای مکرر هموطنان گرامی، از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 21/3/88 لغایت پایان ساعت اخذ رأی و نیز پس از آن، از هر گونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و در سطح شهر و خصوصاً زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه نماد تبلیغاتی نامزد خاص (مثل عکس، بروشور، پارچه های رنگین و... ) خودداری فرمایند.
امید است با همکاری بیش از پیش همه هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی، آرامش و طیب خاطر هموطنان گرامی فراهم آمده و در روز جمعه 22/3/88 با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شاهد حماسه ای دیگر از حضور مردم باشیم.»

کد خبر 83275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز