فرماندهی ارتش لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست خود در جنگ 33 روزه را نمی‌تواند با جاسوسی در لبنان جبران کند، به نیروهای خود درباره شبکه‌های جاسوسی این رژیم به‌شدت هشدار داد.

در بیانیه فرماندهی ارتش لبنان خطاب به نظامیان این کشور آمده است: با آگاهی شما می‌توان از نفوذ اسرائیل در جامعه لبنان جلوگیری کرد.

ارتش لبنان در این بیانیه با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در تابستان سال 2006 اعلام کرد: بسیار روشن بود که دشمن صهیونیستی پس از شکست در جنگ تابستان 2006 ساکت ننشیند و روی استخدام مزدور و تلاش برای نفوذ به عرصه‌های مختلف لبنان و ایجاد فتنه‌انگیزی بین لبنانی‌ها تلاش کند.

این بیانیه با اشاره به اطمینان خاطر مردم به تشکیلات نظامی و امنیتی لبنان در مبارزه با شبکه‌های جاسوسی اسرائیل می‌افزاید: در کشف، شناسایی و دستگیری شبکه‌های جاسوسی اسرائیل در لبنان پیشرفت‌های مهمی حاصل شده است.

در این بیانیه آمده است: به‌نظر می‌رسد که نفوذ شبکه‌های اسرائیل در لبنان گسترده بوده و کندی کشف و شناسایی بیشتر شبکه‌های جاسوسی اسرائیل خطر این رژیم علیه امنیت، ثبات و وحدت ملی لبنان را افزایش می‌دهد.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: اسرائیل در برابر شکست‌های سال ۲۰۰۰و تابستان ۲۰۰۶خود در لبنان سکوت نخواهد کرد و با استفاده از مزدوران خود در لبنان تلاش خواهد کرد که در صحنه داخلی لبنان نفوذ بیشتری کرده تا با ایجاد تفرقه بین لبنانی‌ها شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.

در این بیانیه آمده است: شرایط سیاسی ناآرام سال‌های اخیر لبنان فضای مناسبی به‌وجود آورد تا دشمن صهیونیستی با وعده‌های مادی، افراد دارای نفس ضعیف را جذب و از آنان برای نفوذ و جاسوسی در جامعه لبنان استفاده کند.

تشکیلات نظامی و امنیتی لبنان با همکاری مقاومت طی چند ماه گذشته بیش از ۱۲شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی و حدود ۶۰نفر از اعضای آن شبکه‌ها را دستگیر کرده که در میان آنها یک افسر عالی رتبه ارتش لبنان وجود دارد.

کد خبر 82513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز