یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: 2 قاچاقچی حرفه‌ای قصد داشتند با حل کردن مخدر شیشه در آب و روغن زیتون، این محموله را به خارج از کشور قاچاق کنند اما هوشیاری ماموران فرودگاه راز آنها را بر ملا کرد.

اواخر هفته گذشته ماموران یکی از فرودگاه‌های تهران به 2 پسر جوان که مسافر یکی از پروازهای خارجی بودند مشکوک شدند. این 2 پسر جوان تعدادی بطری آب معدنی و روغن زیتون در اختیار داشتند و اصرار آنها برای انتقال بطری‌ها به هواپیما ظن ماموران را برانگیخت.

احمد اسدیان- سرپرست دادسرای ویژه فرودگاه‌های تهران- با بیان این خبر گفت: ماموران که احتمال می‌دادند این 2 جوان قصد قاچاق مواد ممنوعه دارند، به بازجویی از آنها پرداختند و وقتی متوجه دستپاچه شدن یکی از متهمان شدند تصمیم گرفتند محتویات بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون را آزمایش کنند. 

وی ادامه داد: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد مردان جوان برای قاچاق مخدر شیشه، این مواد را در آب و روغن زیتون حل کرده و قصد داشتند از این طریق محموله خود را قاچاق کنند.

سرپرست دادسرای فرودگاه‌های تهران افزود: با مشخص شدن این موضوع، هر دو متهم بازداشت شدند و در بازجویی‌ها به قاچاق مخدر شیشه با این شگرد اعتراف کردند. آنها قصد داشتند بعد از قاچاق این بطری‌ها به مقصد، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، آب را بخار کرده و مخدر شیشه را از آن جدا کنند که با هوشیاری ماموران فرودگاه دستگیر شدند.

به گفته وی هم‌اکنون بطری‌های کشف شده از متهمان برای مشخص شدن مقدار مخدر شیشه در اختیار آزمایشگاه قرار گرفته و رسیدگی به این پرونده در دادسرای فرودگاه‌های تهران ادامه دارد.

کد خبر 81039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز