گروه حوادث: درگیری لفظی در باشگاه ورزشی، جنایت خونینی را رقم زد که در جریان آن 2 دوست با یکدیگر درگیر شدند.

این ماجرای خونین هنگامی پایان یافت که یکی از 2 جوان با ضربات چاقو از پای درآمد و دیگری به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. عصر 29 بهمن 83، ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان درگیری مرگبار در نزدیکی یک باشگاه ورزشی قرار گرفتند.

ماموران به سرعت به محل وقوع جنایت در شرق تهران رفتند و تحقیقات خود را برای کشف راز این جنایت که در جریان آن جوانی به نام حامد بعد از قتل دوستش به نام محمد متواری شده بود آغاز کردند  و در نخستین مرحله به بازجویی از شاهدان پرداختند.

شاهدان در تحقیقات اولیه به بازپرس جنایی تهران گفتند: مقتول و متهم با یکدیگر دوست بودند و ساعتی قبل از درگیری، به اتفاق یکدیگر به باشگاه ورزشی آمدند اما به‌دلیل موضوعی جزئی با یکدیگر درگیر شدند. بعد از این درگیری، حامد زودتر از زمان پایان تمرینات ورزشی، از باشگاه خارج شد و لحظاتی بعد مجددا به آنجا بازگشت.

جوان انتقامجو  وقتی محمد در حال خروج از باشگاه بود بار دیگر با او درگیر شد و این بار با ضربه چاقو او را به قتل رساند و قبل از رسیدن ماموران فرار کرد. با مشخص شدن این موضوع، با دستور بازپرس ویژه قتل، تحقیقات اولیه برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز شد اما از آنجا که جوان متهم به قتل از هنگام وقوع جنایت متواری شده بود، ماموران نتوانستند وی را دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت- با اعلام این خبر گفت: با بی‌نتیجه ماندن تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم، بازپرس پرونده دستور انتشار عکس بدون پوشش متهم در جراید را صادر کرده است و از کسانی که از مخفیگاه این متهم اطلاعاتی دارند درخواست می‌شود به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند یا  با شماره تلفن 51055510 تماس بگیرند.

کد خبر 80854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز