سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

شلیک‌های مرگبار در یک انستیتوی چشم پزشکی مشهور در ایندیانا، پلیس آمریکا را با یک معمای جنایی پیچیده روبه‌رو کرده است.

در جریان این ماجرای جنایی،  مدیرعامل این انستیتو و همسرش که هفته گذشته به انجام عمل‌های جراحی بدون دلیل و کلاهبرداری متهم شده بودند به ضرب گلوله از پای درآمدند.

ماجرای این جنایت بعد از ظهر دوشنبه گذشته و پس از آن گزارش شد که یکی از پرستاران انستیتوی چشم پزشکی گابریل، در تماسی با ماموران پلیس ایندیانا به آنها خبر داد که  اجساد  مدیر عامل انستیتو، دکتر فیلیپ گابریل 44ساله و همسر 43 ساله او  در داخل یکی از اتاق‌های انستیتو  پیدا شده است، پرستار در حالی که وحشت‌زده و هراسان بود به ماموران گفت که به نظر می رسد هر دو نفر آنها به ضرب گلوله از پای درآمده‌اند.

خودکشی یا قتل

با این گزارش، ماموران پلیس جنایی ایندیانا به سرعت به  محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را برای یافتن سرنخی در این باره آغاز کردند.

در نخستین مرحله از تحقیقات از آنجا که این متخصص چشم پزشکی و همسرش هفته گذشته در دادگاه به سوء استفاده از بیمه‌های پزشکی و کلاهبرداری محکوم شده بودند، این فرضیه که آنها خودکشی کرده باشند قوت گرفت  اما همزمان تحقیق  روی احتمال وقوع قتل نیز مورد بررسی قرار گرفت، بر اساس این فرضیه از آنجایی که اعمال جراحی بدون دلیل برای سوء استفاده از بیمه‌های پزشکی طعمه ها ، اکثرا  روی کودکان انجام گرفته بود احتمال اینکه بعد از افشای راز این عمل‌های جراحی، این پزشک و همسرش با انگیزه انتقامجویی از سوی والدین کودکان به قتل رسیده باشند، نیز  مورد توجه قرار گرفت.

به این ترتیب بررسی های صحنه جرم و کالبد شکافی دکتر چشم پزشک و همسرش، به عنوان سرنخ‌های مهم برای گشودن راز این ماجرا مد نظر قرار گرفت و در حالی که در صحنه جرم هیچ اسلحه‌ای پیدا نشده بود بررسی های اولیه نشان داد که گلوله‌ها از فاصله نزدیک شلیک شده‌اند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در حال حاضر ماموران پلیس ایندیانا سرگرم انجام بررسی‌های دقیق درباره فرضیه‌های خودکشی  یا قتل هستند اما تا کنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

کد خبر 83691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز